13 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op K.A.S.
Kruidvat of albert heijn. Gebruikte bij mijn oudste ook en nooit problemen ...
Ah oke! Wij gebruiken overdag die van de AH en snachts Pampers omdat ik die van de AH niet vertrouw als hij ze lang aan moet 🤣 Pampers sluit bij ons toch wat beter aan heb ik het idee!
8 maanden geleden
Wij hadden hetzelfde probleem maar zijn naar een Maxi overgestapt. Wij hebben het bij luiermaat 4 gehad en zijn naar luier 4 maxi gegaan. Wij gebruiken Kruidvat eigen merk en die werken prima! Die nemen net wat meer op! En ook ervoor zorgen dat de penis naar beneden ligt?
8 maanden geleden
Reactie op Felimba
Welke luiers gebruik je? Bij ons lekken de Pampers premium protection nooit ...
Bij ons tot een paar dagen geleden ook niet :(
Maar sinds enkele dagen word ze ‘s morgens standaard nat wakker met de premium protection pants maat 4 :( (zelf als ze ‘s nachts een andere pamper aan heeft gekregen) . Lijkt wel of er iets veranderd is aan de pampers :(
8 maanden geleden
Die van ons slaapt ook op zijn buik en kennen dit probleem. Wij gebruiken gewoon Kruidvat luiers maat 4 en doen daaroverheen een luier broekje ook maat 4, maar dan achterstevoren. En zorgen dat de romper niet te strak zit dus maar met een drukker vast maken. Hij lekt nu niet meer door sinds 1,5 week!
8 maanden geleden
Reactie op Maes90
Die van ons slaapt ook op zijn buik en kennen dit probleem. Wij gebruiken g ...
Wij doen ook een gewone luier om en een luierbroekje van een maat groter, achterstevoren er overheen. + een losse romper.
Ons zoontje is ook een buikslaper en plast mega veel in de nacht.
8 maanden geleden
Grotere maar romper indd! Hier lekte alle luiers door totdat ik romper maat 92 aan ging doen en niet een strakke legging broekje maar losse (feetje) pyjama