16 Reacties

2 jaar geleden

Rugzak van nanabeebi! IDEAAL!

2 jaar geleden

Giorgio armani luiertas goed ruim heeft een verschoonmatje een thermoszakje houd je fles warm veel vakjes veel opties
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Reactie op Tugba 🥰

Rugzak van nanabeebi! IDEAAL!
Die hebben wij ook en bevalt super goed!

2 jaar geleden

Reactie op cvanbuiten

Die hebben wij ook en bevalt super goed!
Heb ik toevallig ook! Pas in juni in gebruik :)

2 jaar geleden

Reactie op Mandyhorst

Heb ik toevallig ook! Pas in juni in gebruik :)
Wij hadden hem voor de eerste gekregen en geen moment spijt van gehad :)

2 jaar geleden

Mozz bag. Binnenkant heeft allerlei vakjes, verschoonmatje erbij en losse accessoires te koop zoals tuttasje enz. Nog niet in gebruik, want eerste kindje. Maar ik denk dat ik er wel plezier van ga hebben. En anders een mooie handtas rijker 🤣

2 jaar geleden

Ik vind zelf de cowboysbag luiertas echt prachtig. Deze is er in zwart en congac, alleen ik vind het wel erg veel geld voor een luiertas(€180)🫣

2 jaar geleden

Rugzak van Babbleroo (amazon) top!

2 jaar geleden

https://www.vanastenbabysuperstore.nl/luiertas-isoki-double-zip-satchel-black?sqr=Luiertas Wij hebben ook lang gezocht maar uiteindelijk is het deze geworden. Wij vinden de zwarte ritsen hier mooi van ipv altijd zilveren of goud (beetje ordi) en er zitten heel veel vakjes in

2 jaar geleden

Reactie op Relax510

Mozz bag. Binnenkant heeft allerlei vakjes, verschoonmatje erbij en losse a ...
Wij hebben van dit merk een leren rugzak. Gaan we nu ook weer gebruiken voor ons tweede kindje. Ook gekozen omdat hij nog steeds mooi is om te gebruiken als tas voor jezelf. Bijv. in het vakje waar het verschoningsmatje in zit kan je ook een laptop stoppen.

2 jaar geleden

Echt een dikke tip is deze rugzak. Bij ons eerste zoontje hadden we de luiertas die we bij de kinderwagen kregen, met een schouderband. Prima tas, maar niet handig als je zonder kinderwagen op pad gaat. Nu deze rugzak als tip voorbij zien komen hier en aangeschaft, omdat ik nu eindelijkeen rugzak wilde. En wat een mega ruimte zit hierin. Een rugzak vind ik echt het meest handige. Heb zelf mijn eigen rugzak gebruikt, maar uiteraard niet met voldoende vakjes en ruimte. Dus heel blij met deze aankoop. En hij kan ook nog aan de kinderwagen bevestigd worden. Bol.com luiertas van ZEDAR.

2 jaar geleden

Camcam Copenhagen!

2 jaar geleden

Hij kost wat.. maar dan heb je ook wat.. wij hebben de luiertas van Gucci en zijn er erg blij mee 😁

2 jaar geleden

Lässe twinbag