12 Reacties

24 dagen geleden

Waren je pampers voor ‘s nachts ook een maatje groter dan de luiers die je overdag gebruikt?

24 dagen geleden

Groter maatje pampers en dan wel de broekjes, grotere maat romper er overheen. Dat doet bij ons de trick.

24 dagen geleden

Ooit gehoord weet niet of het werkt maar je zou het kunnen proberen, vaak sluiten rompers goed aan, waardoor de luier onvoldoende kan uitzetten. Om te slapen kan een een romper een maatje groter of de romper niet dicht doen de oplossing zijn Bij buikslapers kan het wat zijn om de luier achterstevoren aan te doen zodat hij langs de buik hoger komt. Het meest absorberende gedeelte komt dan aan de juiste kant te zitten.

24 dagen geleden

Hier hadden we hetzelfde probleem totdat we een maat groter(pamper baby dry luiers) gingen gebruiken en de romper los laten. Sindsdien geen natte pyjama’s meer😁

24 dagen geleden

Herkenbaar!! Ik had ooit tip gelezen, beetje raar maar het werkt zo goed!! 1 maat groter pampers en dan aan de binnenkant van de rand (voorkant) een maandverbandje plakken. Dat is in iedergeval waar onze zoon altijd doorlekte. Tot nu toe geen één keer meer doorgelekt!! Zo top!

24 dagen geleden

Hier ook een doorlekker en bij ons helpt het om hem een tweede luier andersom over de eerste luier heen aan te doen. Dus de eerste luier normaal om doen en de tweede luier andersom (de achterkant aan zijn voorkant) te doen. Hierdoor blijft hij droog 🙂

24 dagen geleden

Sinds kort gebruik ik Bambo Nature 5 XL.

24 dagen geleden

Ik zat me ineens te bedenken dat ik overdag al over ben op maat 5 en savonds nog niet, dus waarschijnlijk is dat het gewoon 😅 had hem vannacht een pampers baby dry maat 5 aan met eroverheen een nacht luier van maat 4 en die luier eroverheen was geeneens nat en de maat 5 had alles keurig tegen gehouden. Alsnog bedankt voor alle tips 😁

23 dagen geleden

Reactie op Gisette

Ooit gehoord weet niet of het werkt maar je zou het kunnen proberen, vaak ...
Jaaa pamper andersom werkt bij onze dochter als n tierelier

17 dagen geleden

Zweer bij rascal and friends luiers 👌🏻

13 dagen geleden

Reactie op BabyboefXX

Zweer bij rascal and friends luiers 👌🏻
Ik ook! Sluiten super goed aan en lekker rekbaar

13 dagen geleden

dit probleem hebben wij ook(gehad). wij hebben periode 2 luiers over elkaar gedaan. eerst de standaard luier die hij overdag ook draagt daarin wat gaten knippen zodat als ie vol is de urine door kan lopen naar het luier broekje die eroverheen zit. nu gister toevallig weer alleen het luier broekje geprobeerd en hij was niet door gelekt. hopelijk blijft dat zo