4 Reacties
3 maanden geleden
Wij deden op vrijdagavond thuis altijd filmavond en dat was dan de enige avond dat we chips en cola mochten daar keek ik altijd zo naar uit. 🤣❤️ Lijkt me ook leuk om dit met mijn eigen dochter te doen als ze oud genoeg is.
Ook had ik mijn eigen stukje in de tuin met bloemen en planten die ik mooi vond, die lieten we dan samen groeien en moest ik verzorgen. En ik had een konijn waar ik echt helemaal verzot op was. Ik vond het zelf ook altijd ontzettend leuk om cakejes te bakken en versieren. En lijkt me ook heerlijk om gewoon lekker te knutselen met m’n meisje. Maarja eerst maar afwachten wat haar interesses zijn. 😄
3 maanden geleden
Ik maak elk jaar voor de verjaardag van de kids een video met beelden van het afgelopen levensjaar. Deze kijken we dan met het hele gezin de avond voor de verjaardag!
De oudste (nu 10) vindt dit echt heel bijzonder
Verder probeer ik altijd op woensdagmiddag uit school iets lekkers te doen met de lunch
Elk jaar rond sinterklaas met zijn allen pepernoten bakken
Verder denk ik gewoon de “standaard” tradities die je rond feestdagen ziet zoals paaseieren zoeken met pasen, cadeautjes onder de boom met kerst, pakjesavond totdat er niemand meer gelooft🤣
3 maanden geleden
Hier mag hij elk jaar voor kerst een nieuwe kerstbal kopen🙃 1 bal die hij graag in de boom zou willen. Vorig jaar heb ik er 1 gekozen. Hopelijk dit jaar zelf😁
Pepernoten bakken met sinterklaas vind ik ook een leuke👍
Verder maak ik nog steeds elke week een week foto om zo elk jaar een boek van te maken.
Hoop dat ie dit nog heel lang vol houd.. tot zn 18e ofzo😜
3 maanden geleden
Oehhhhh I am a sucker voor tradities en herinneringen maken🥺❤️
We weten natuurlijk niet wat onze kleine draak leuk gaat vinden maar onderstaande zijn er een paar die we al doen of op het lijstje hebben staan:
- vrijdag avond film avond met het matras in de woonkamer en allemaal lekkere hapjes
- elke zaterdag naar de bio markt voor boodschappen en een kaasstengel
- naar de pompoenboerderij in oktober en een herfsttafel maken
- sinterklaas schoen zetten en liedjes zingen en pakjes avond
- kerst uitgebreid als gezin met matchende pyjama’s en cadeautjes
- alle home alone films en Disney-Films kijken in december (hoop zoooooo dat ze hier het geduld voor gaat krijgen tegen die tijd😂😂😂)
En verder mooie wandelingen maken en af en toe stoppen voor een dansje in het bos (dat doet ze nu al en ik vind dat zo genieten). Lekker gek doen samen, spelletjes spelen, op woensdag uit school pannenkoekjes eten.
Oké oké… ik stop al😂🫣❤️