13 Reacties

8 maanden geleden

You go papa! Het aquarium van Blijdorp als je echt weg wilt, maar hier is momenteel een rondje fietsen of langs de speeltuin al een feestje 🙂

8 maanden geleden

Wat een moeilijke situatie. Sterkte! Super dat je zo actief met hem iets wil ondernemen. Je hoeft niet onzeker te zijn hoor. Echt veel uitjes ondernemen doen wij ook nog niet. Gewoon gaan wandelen of straks fietsen. Zolang ze lekker rond kan kijken vindt ze het al geweldig. Ik kom niet uit de omgeving. Andere dames kunnen je vast tips geven wat je later met hem kan doen.

8 maanden geleden

Sealife Scheveningen ... Ik ben er pas met onze 10 maanden oude dochter geweest en keek haar ogen uit.

8 maanden geleden

Misschien een ochtendje zwemmen naar de kinderboerderij naar de bossen/strand een binnenspeeltuin schommelen fietsen.

8 maanden geleden

Waar in zh?

8 maanden geleden

Waar in zh?
Dordrecht

8 maanden geleden

Reactie op RobinJoshua

Dordrecht
Jammer, “ver weg”, anders had ik je de hort op gestuurd met m’n vent 🤪

8 maanden geleden

Wij wonen niet in de buurt maar zijn nu vaker naar de kinderboerderij gegaan als uitje. Lekker prikkelloos, heerlijk genieten met goed weer! Ook babyzwemmen we elke week, daar zijn ook veel papa's dus miss eens leuk om te kijken of dat een mogelijkheid is. Succes en vooral veel plezier samen 😁

8 maanden geleden

Jammer, “ver weg”, anders had ik je de hort op gestuurd met m’n vent 🤪
Haha dankjewel voor het meedenken!

8 maanden geleden

Reactie op Trippy

Wij wonen niet in de buurt maar zijn nu vaker naar de kinderboerderij gegaa ...
Ik deed ook aan babyzwemmen en vond dat heel leuk. Helaas is dat alleen doordeweeks en zie ik m'n zoontje alleen in het weekend.

8 maanden geleden

Het Kralingse bos in Rotterdam is voor ons zoontje van tien maanden een fantastisch uitje. Hij kijkt zijn ogen uit in de bossen, hertenkamp, kinderboerderij enz. Echt een aanrader!! Al met fietsen en wandelen kijken ze op die leeftijd hun ogen uit

8 maanden geleden

De dierentuin! En dan vooral het aquarium De kinderboerderij is altijd leuk. Als het mooi weer wordt, lekker in het park picknicken en het gras laten ontdekken. In veel plaatsen doen ze muziek op schoot, dat is juist in het weekend. Een soort beginnende ontdekkingstocht met muziek voor kleintjes. Bij ons was een adresje van een dame wie creatief met baby’s organiseerde. Een soort knutsel rommel les vanaf 4 maanden oud. Erg leuk! En vaak zijn er meerdere zwembaden die wel babyzwemmen in het weekend aanbieden. Monkeytown, het peuter/baby gedeelte is voor ons zoontje van 10 maanden al erg interessant. En als je kindje goed kan zitten is fietsen ook heerlijk! You gooooooo daddy!!!!!!!

8 maanden geleden

Reactie op LeontienW

De dierentuin! En dan vooral het aquarium De kinderboerderij is altijd leu ...
Dankjewel voor deze tips! 😀