11 Reacties

2 jaar geleden

Hee dit klopt by myn vorige zwangerschap zelfde werknemer nog. Had uwv berekent iets van 1300 wat myn werkt deed was op het laagste ure wat op myn contract stond uitrekenen en dat allen uitbetalen

2 jaar geleden

Als ik wou dat uwv my alles uitbetaalde moest ik uwv een brief schrijven

2 jaar geleden

100% op maximale dagloon.. Waarom zou dat nog bijgevuld moeten worden? Ik begrijp het even niet. Kan je iets meer uitleggen, of wat je gelezen hebt hier plaatsen? Thanks alvast :)

2 jaar geleden

Reactie op Annaa90

100% op maximale dagloon.. Waarom zou dat nog bijgevuld moeten worden? Ik b ...
Dus als je salaris hoger is dan het maximale dagloon.. krijg je dat deel van je salaris niet betaald. En wordt je uitkering dus lager dan wat je loon normaal is.

2 jaar geleden

Reactie op LoLo27

Dus als je salaris hoger is dan het maximale dagloon.. krijg je dat deel va ...
Ahh okay. Nja ik zit al in de ziektewet, nog wel in spoor 1. Dus bij mij zou het niet zo veel moeten schelen?

2 jaar geleden

Ze bereken juist wat je hebt verdiend in de laaste 3 maanden voor je verlof en keren je dat uit kngeacht je contract

2 jaar geleden

Reactie op Annaa90

100% op maximale dagloon.. Waarom zou dat nog bijgevuld moeten worden? Ik b ...
Het in NL bepaalde maximale dagloon is door het UWV bepaalt. Hoop dat ik het zo begrijpbaar uitleg?

2 jaar geleden

Reactie op Annaa90

Ahh okay. Nja ik zit al in de ziektewet, nog wel in spoor 1. Dus bij mij zo ...
Nee dat zal niet uitmaken gok ik

2 jaar geleden

Hier nog even de uitleg van het UWV die het veel beter uitlegt dan ik net deed haha

2 jaar geleden

Klopt, ik verdien meer dan het maximale dagloon maar mijn werkgever vult aan tot aan mijn normale salaris, heel fijn. Dit doen ze ook voor de 70% max dagloon bij betaald ouderschapsverlof

2 jaar geleden

Reactie op Djennn

Klopt, ik verdien meer dan het maximale dagloon maar mijn werkgever vult aa ...
Dat is wel super fijn!!