Hallo allemaal,
Wij zijn voor een vakantie aan het kijken voor in September met onze zoon van dan 1 jaar en 3 maandjes. Ik zou graag naar Curacao willen , maar mijn man ziet dat niet zo zitten en vooral de vliegreis is wat hem tegen houd, begrijp ik ook wel. Hebben jullie nog leuke tips? Plekken/ hotels/ landen/ gooi het vooral hier beneden ☺️☺️
Wij zijn in maart naar Tenerife geweest. Vond dat qua vliegtijd (ca. 5 uur) nog wel te doen. Ook de temperatuur was daar prima toen.
Curacao is fantastisch, maar lijkt me wat minder geschikt met zo’n kleintje. Zo’n felle zon en erg warm. Weinig schaduw.. en dan nog 11 uur in een vliegtuig en tijdsverschil. Dat hakt er ook wel in bij zo’n kleintjes. Maar je ziet er genoeg mensen met (blije) kindjes dus het kan 😉.
Wij gaan in september naar Kreta. Heb het eerder ook gedaan met n kind van 15 maanden, iedereen vond die kleine leuk daar. Wel warm maar niet zo als op Curaçao
Eventueel een podcast tip; in Kinderachtig de podcast hebben ze laatst verteld hoe ze met hun dochter volgens mij toen 15 maanden naar Bonaire zijn gegaan en hoe ze dat hebben ervaren. De plus en min punten komen allemaal aan bod
Cyprus is echt zoo mooi!! Ik wil nooit naar een plek terug maar hier zou ik graag met kindje nog keer terug willen!
Wij zaten in een appartement van:
TIME TO SMILE Aliathon Villa tui