61 Reacties
5 maanden geleden
Heyy ik ben toevallig laatst alleen met me zoontje van 9 maanden op vakantie geweest raad je aan om stoel te boeken met extra beenruimte dan kunnen ze zelf ook meer bewegen en genoeg eten en drinken vooral meenemen bij ons ging het beter als verwacht hij zat wel elke keer bij de gene naast en achter mij ook aandacht te vragen maar vonden ze gelukkig heel leuk hij heeft bijna tot niet gehuild in een vlucht van 2,5 uur
5 maanden geleden
Ik zeg gewoon doen. Hierbij is het belangrijk om je mindset aan te passen. Social media is een leugen, mensen zetten alleen de leukste momenten erop. Je kind mag huilen en verveeld en irritant zijn, mensen hebben hiermee te dealen want kinderen horen gewoon bij het leven. Blijf zelf rustig en hou er rekening mee dat er minder leuke momenten zijn. En onthoud, de minder leuke momenten maken mooie momenten nog mooier!
5 maanden geleden
Wij gaan op vakantie in Nederland. Iets met lekker veel buiten speel ruimte. Ze is ook wagenziek dus daarom willen we niet verder (slaapt ook niet in de auto).
Verder gewoon ons dochtertje volgen en in haar ritme dingen doen. Zij is ook erg temperamentvol 🤭
Zijn nu 2x een weekend weg geweest en merk dat ze daar juist flexibeler van werd qua slapen, omdat je niet anders kan.
5 maanden geleden
Wij zijn nu in Italië met ons pittige kind die allen in z'n bedje wil slapen of af en toe de draagzak.
We hebben met de tickets rekening gehouden met z'n slaaptijden, we hebben gedaan dat hij sowieso z'n ochtend slaapje in bed kon doen en middagdut in de draagzak.
In het vliegtuig kon hij niet stilzitten, maar met snacks, nieuw speelgoed en een vlucht tijdens z'n middagdutje, is het te doen. Wel even rekening houden dat de eerste nacht ellende kan zijn. Dat was hier het geval maar wel echt super leuk om te doen. Hij keek z'n ogen uit bij het landen en opstijgen
5 maanden geleden
Wij gaan 5 dagen gewoon in Nederland op vakantie, ze hebben een binnenzwembad, strandje op de camping en het is een vooropgezette tent met keukentje en 2 slaapkamers. We kunnen fietsen huren, er is een dierentuin niet te ver er vandaan, gewoon over de camping lopen, spelen op het strand in het zand en bij het water (hopen op mooi weer) en misschien is er ook wel iets van animatie.
5 maanden geleden
Reactie op Thamara80
Dankjewel voor het delen . Geniet van jullie welverdiende vakantie
Dikke tip ook nog: https://www.decathlon.nl/p/zwembadje-met-waterdichte-tas-tidipool-diameter-88-5-cm/_/R-p-3817?channable=02893b736b756964003231393533373684&mc=8384558&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=nl_t-perf_ct-pmax_n-zwemmen_ts-na_f-cv_o-roas_pt-pb_&utm_agid=&utm_term=&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwouexBhAuEiwAtW_Zx_szz2X5qX8HD2b1lqY466kGuXo4SYibgrmbXpUtIIavK9_9hTuLHxoCZ8QQAvD_BwE