61 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Junejune

Dikke tip ook nog: https://www.decathlon.nl/p/zwembadje-met-waterdichte-tas ...
Super! Dankjewel

5 maanden geleden

Reactie op HetSteenbokje

Wij gaan 5 dagen gewoon in Nederland op vakantie, ze hebben een binnenzwemb ...
Ook heerlijk en handig

5 maanden geleden

Hoi! Wij hebben een vakantie geboekt naar Zuid Frankrijk in een eigen huisje met aparte slaapkamer voor ons zoontje en met zwembad en het strand voor de deur.. Leek ons wel zo makkelijk!

5 maanden geleden

Reactie op elinlag

Hoi! Wij hebben een vakantie geboekt naar Zuid Frankrijk in een eigen huisj ...
Met de auto trouwens.. in de auto kan hij wel slapen namelijk.

5 maanden geleden

Thank God dat ik niet de enige ben 🤣 mijn zoontje kan geen sec stil zitten hij staat echt aan op moment dat die wakker wordt en gaat pas uit als die gaat slapen. Echt een FOMO baby haha

5 maanden geleden

Reactie op elinlag

Met de auto trouwens.. in de auto kan hij wel slapen namelijk.
Dat is wel fijn .. die van ons slaapt niet meer in de auto

5 maanden geleden

Wij vonden vliegen juist chiller dan autorijden (wel mega vliegschaamte maar toch gedaan). Het was TE GEK! Je hebt Non-stop white noise in het vliegtuig en mijn kindje vond het heerlijk om te ontdekken en kruipen. Wat wel helpt is dat hij in slaap kan vallen in de draagzak (door te blijven zingen en langzaam doek over zijn hoofd). Echt heeerlijk! Inmiddels al paar keer weggeweest..!

5 maanden geleden

Hi Wij zijn toevallig nu op vakantie en hebben ook een pittige tante (10 maanden). We maakten ons veel zorgen om de vliegreis, maar ging heel goed. Ze was helemaal onder de indruk van alle mensen en zat lekker naar buiten te kijken(neem plek bij het raam). Slapen doet ze alleen in bed, maar ik merkte dat ze heel moe was dus be ik met de draagzak rondjes in het vliegtuig gaan lopen en toen heeft ze geslapen. Verder hielp eten ook heel erg. We vlogen naar Madeira (4 uur) en de tijd is snel gegaan omdat je zo bezig bent met je kind. Vakantie is wel anders dan dat je nog samen met je partner bent. Wij hebben wel elke keer haar ochtend slaapje laten doen en in de middag gingen we op pad. Meestal geen middagslaapje en met geluk sliep ze in de auto. Ene keer was ze grumpy in de avond vanwege weinig slaap andere keer heel gezellig. Maar gewoon weer optijd naar bed gegaan. Ik kan me voorstellen dat sommige ouders denken wat doe je jezelf aan. Maar wij willen zelf ook graag nog dingen blijven doen. Mijn tips: - raamkant bij vliegreis - draagzak mee voor slaapje en voor uitjes rugdragen kan de baby lekker kijken. - neem een appartement/huisje - huurauto kan je zelf gaan en staan waar je wilt

5 maanden geleden

Reactie op Pams

Hi Wij zijn toevallig nu op vakantie en hebben ook een pittige tante (10 m ...
Wat fijn zeg! Denk dat ik het toch maar ga doen .. draagzak vind ze alleen niet fijn .. ☹️

5 maanden geleden

Reactie op Nawin

Wij vonden vliegen juist chiller dan autorijden (wel mega vliegschaamte maa ...
Super zeg

5 maanden geleden

Wij zijn nu op vakantie met een temperamentvolle dame van 10 Maanden 😂 op het vliegveld ging het supergoed ze is heel sociaal dus ze vond het heel leuk om van alles te zien en in het vliegtuig hadden we van die spinners + we hadden gelukkig niemand naast ons zitten ze heeft denk ik 20 min even gehuild omdat het met het potje eten heel lang duurde het is niet anders. Ik had wel gezorgd dat we rond het middaguur gingen vliegen zodat ze veel kon eten in die tijd 😂 (ook nog een hongerige dame) ze heeft werkelijk alleen toen ze een kleine baby was in de wagen geslapen daarna nooit meer. Nu doet ze niet anders weet echt niet wat ik mee maak. 😂 We liggen ook met haar op 1 kamer waarvan ik van te voren ook best zenuwachtig was. Ze kruipt gewoon zelf naar haar bed zo van stop me er maar in ben er klaar mee. Het hele ritme is wel naar ‘de haaien’ ze slaapt wanneer ze wil haha maar s’nachts ook nog wel gewoon gelukkig denk dat ze ook meer moe is door de warmte. We zien het wel weer als we thuis komen maar ik moet ook zeggen dat ik er best tegen op zag en we hebben nu echt een super leuke vakantie.

5 maanden geleden

Oh wat fijn en leuk zeg ! Leuk om te Lezen.. Vind het zo grappig dat iedereen begint over die Spinners..😁 Had ze ook gehaald voor in bad of op het blad van de kinderstoel maar ze vind het niet interessant 😂 Grappig van de kinderwagen 😁

5 maanden geleden

Reactie op Thamara80

Wat fijn zeg! Denk dat ik het toch maar ga doen .. draagzak vind ze alleen ...
Gewoon doen. Als je het niet probeert weet je het niet. Probeer de draagzak op de rug te dragen. Hier was ze helemaal aan het rondkijken. Voordragen is hier ook jammeren. Succes!!

5 maanden geleden

Hoi,ik zou het zeker doen mijn dochter zit thuis geen seconde stil , wil ook niet op mijn schoot voor langer dan een minuut, slaapt alleen thuis in ons bed als het donker is en stil en bij oma .. ook niet in kinderwagen maci cosi etc en wij zijn nu momenteel op vakantie in turkije . In het vliegtuig had ik speeltjes etc mee en wat eten maar ze was vooral aan het spelen met lege flesjes en met de jongens voor ons in het vliegtuig. Je moet je er overheen zetten , ik ben zelf een stress persoon en altijd bang dat ze gaat huilen en mensen tot last is maar het viel allemaal erg mee. Dus ik zeg gewoon doen !

5 maanden geleden

Reactie op Elenaaa

Hoi,ik zou het zeker doen mijn dochter zit thuis geen seconde stil , wil oo ...
Ohja dit is trouwens onze 3e keer op vakantie, bij 4 maanden was het echt het makkelijkst. Bij 8 maanden vond ik het lastiger en nu bij bijna 11 maanden nog moeilijker omdat ze niet wil stilzitten... ik zou het gewoon loslaten en go with the flow.. ik moet wel eerlijk zeggen dat ik op vakantie niet echt kan genieten omdat ik constant met haar bezig ben.😥

5 maanden geleden

Reactie op Elenaaa

Hoi,ik zou het zeker doen mijn dochter zit thuis geen seconde stil , wil oo ...
Klinkt als mijn dochter 😂… fijn om herkenning te lezen .. Wel fijn dat ze het niet op het huilen heeft gegooid 😜

5 maanden geleden

Reactie op Elenaaa

Ohja dit is trouwens onze 3e keer op vakantie, bij 4 maanden was het echt h ...
Wij willen ook naar Turkije … Ja vakantie is natuurlijk heel anders maar ik vind dat zelf niet zo erg … Misschien kan je afwisselen met je partner dat als ze ligt te slapen op de kamer dat je even een uurtje voor jezelf pakt bij het zwembad

5 maanden geleden

Reactie op Pams

Gewoon doen. Als je het niet probeert weet je het niet. Probeer de draagzak ...
Super tip

5 maanden geleden

Reactie op Thamara80

Klinkt als mijn dochter 😂… fijn om herkenning te lezen .. Wel fijn dat ze ...
Ze heeft wel heel erg veel gezeurd omdat ik haar natuurlijk niet los laten kruipen in het vliegtuig.. maar gelukkig zat het vliegtuig vol met veel kids dus je hoorde de hele tijd wel 1 van de kinderen🤣

5 maanden geleden

Reactie op Elenaaa

Ze heeft wel heel erg veel gezeurd omdat ik haar natuurlijk niet los laten ...
Hahaha ja dat scheelt 😜