61 Reacties

5 maanden geleden

Daarom gaan wij lekker op vakantie in juni, 30 km verderop 😂 25 minuten rijden en we zijn er. Mijn vader brengt de fietsen zodat we ook lekker kunnen rondfietsen. Afgelopen september nog wel naar Italië geweest, maar toen was de jongste net 3 maanden dus die sliep best veel en z’n broer zo nu en dan de tablet in z’n handen geduwd 😅

5 maanden geleden

Wij zijn in maart naar Tenerife geweest. Dit ging erg goed. Ons zoontje is ook behoorlijk temperamentvol, sliep destijds al niet meer in de kinderwagen en kon zich ook maar kort met speelgoed vermaken. Op vakantie gedroeg hij zich eigenlijk erg goed. Andere omgeving doet wonderen. We hebben de dagindeling vaak wel enigszins op de slaapjes aangepast. Wat je ziet op insta zijn natuurlijk alleen de mooie momenten. Laten we eerlijk zijn; elk kind heeft z’n vervelende momentjes en dat hoort er gewoon bij. Ik zou zeggen gewoon lekker gaan. Geen verwachtingen hebben en je ziet wel hoe het loopt. Komt vast goed 😊.

5 maanden geleden

Reactie op astrid166

Wij zijn in maart naar Tenerife geweest. Dit ging erg goed. Ons zoontje is ...
Wat fijn om te lezen .. dankjewel dat je het wilt delen . En ik ga nu zeker boeken

5 maanden geleden

Wij komen net terug van La Palma. Wij hebben ook een temperamentvolle zoon die het liefst in z’n bed slaapt. De vliegreis vond ik wel uitdagend, uiteindelijk viel hij gelukkig een half uurtje in slaap verder zijn we veel bezig geweest met eten geven en hem bezig houden. Op vakantie ging het erg goed. We hebben twee dagen een uitje gedaan dat wat verder weg was, toen heeft hij in de ochtend een kort slaapje gedaan in z’n wagen met een hydrofiel er overheen en zorgden we dat we terug waren rond 13:00 uur zodat hij z’n middagslaapje gewoon in z’n bed kon doen. Verder hebben we alleen om z’n slaapjes heen gepland. Een hele andere vakantie dan ‘normaal’, maar ik vond het heel leuk om dit als gezin mee te maken. En hij heeft tijdens de vakantie leren optrekken en kruipen! Dus ook nog een hele ontwikkeling doorgemaakt 😊! Ik ben dus vooral positief!

5 maanden geleden

Reactie op Laau-xx

Wij komen net terug van La Palma. Wij hebben ook een temperamentvolle zoon ...
Wat fijn zeg ! Heerlijk ..

5 maanden geleden

Reactie op Thamara80

Wat fijn om te lezen .. dankjewel dat je het wilt delen . En ik ga nu zeker ...
Wat ik je wel kan aanraden is een aparte slaapkamer voor je kindje. Dan heb je zelf nog wat vrijheid in de avond of tijdens de dutjes overdag. Alvast heel veel plezier 😀!

5 maanden geleden

Reactie op astrid166

Wat ik je wel kan aanraden is een aparte slaapkamer voor je kindje. Dan heb ...
Goede tip! Had ik al ergens gelezen idd. Dankjewel

5 maanden geleden

Wij zijn nu een maand in Thailand, vliegen morgen weer terug. Ook een temperamentvolle baby maar het was echt fantastisch!! Zo leuk en gezellig samen! Idd aparte slaapkamer en een zwembad&restaurant binnen babyfoon bereik is heel fijn!

5 maanden geleden

Reactie op LoLo27

Wij zijn nu een maand in Thailand, vliegen morgen weer terug. Ook een tempe ...
Goede terugreis en wat fijn 🌸

5 maanden geleden

Reactie op LoLo27

Wij zijn nu een maand in Thailand, vliegen morgen weer terug. Ook een tempe ...
Off topic, maar heb je Thailand tips? Hotels/plaatsen/vervoer etc?

5 maanden geleden

Reactie op Mom2020

Off topic, maar heb je Thailand tips? Hotels/plaatsen/vervoer etc?
Zeker! Welke periode ga je? Dan beetje afhankelijk van de moesson

5 maanden geleden

Reactie op LoLo27

Zeker! Welke periode ga je? Dan beetje afhankelijk van de moesson
Januari, 4 weken!

4 maanden geleden

Je moet het ondervinden. Van tevoren kun je allerlei dingen bedenken en verwachten maar in de werkelijkheid loopt het vaak anders 😆 In mijn geval viel onze trip naar Spanje in maart enorm mee. Ons zoontje was toen bijna 8 maand. In het vliegtuig heeft hij geen seconde gehuilt. Kort geslapen en vooral veel rondgekeken. Ik heb hem wel veel moeten dragen in de draagzak omdat hij niet 2,5 uur wilde zitten 😅 Hij is erg nieuwsgierig en keek de stewardessen aan, de medepassagiers en leek het allemaal juist amusant te vinden. Ik zag juist enorm op tegen de vliegreis met een baby! Zo zie maar. Gewoon proberen en je instellen op the worst case scenario. Kan het alleen maar meevallen.

4 maanden geleden

Hier ging het vliegen met drukke baby super, 4 uur lang naar Madeira. We zaten op rij 1 met extra beenruimte dus hij kon deels op de grond spelen, dat hielp wel. Ook vakantie zelf gaat super, hij slaapt in de auto (thuis nooit meer!) en is super flexibel in alles :) alles meegevallen dus. Nu de terugreis nog over een paar dagen :p

4 maanden geleden

Reactie op Daantje M

Hier ging het vliegen met drukke baby super, 4 uur lang naar Madeira. We za ...
Wat fijn ! Geniet nog even en bedankt dat je het deelt

4 maanden geleden

Reactie op KirstinGreenEyes

Je moet het ondervinden. Van tevoren kun je allerlei dingen bedenken en ver ...
Hihi idd zo zie je maar weer

4 maanden geleden

Jep wij gaan as zaterdag vliegen. Weekje naar Griekenland. Ik vind ons kindje niet super makkelijk, maar ook zeker niet moeilijk. Ik ben normaal erg gefocust op haar slaapjes en haar voeding op een dag, maar ik ga het allemaal op me af laten komen. We zijn met zijn 2en op 1 kind en ik heb verder geen verwachtingen of Bucket list gemaakt van ‘dit moeten we hebben gedaan/gezien om een leuke vakantie te hebben gehad’. We gaan ons vast wel vermaken daar ☺️.

4 maanden geleden

Reactie op Mom2020

Januari, 4 weken!
Oh sorry even gemist! Januari is een goede periode, in dat geval zou ik naar de West kant gaan, vliegen naar Krabi, daarna naar Ban Sainai resort in ko Ngai. Doorreizen naar Koh Lipe en dan weer terug naar BKK.

4 maanden geleden

Wij zijn afgelopen meivakantie op vakantie geweest met een tweeling die niet slaapt (zelfs slecht in eigen bedje). Hoe je soms erg naar een vakantie kan uitkijken hebben wij er met buikpijn tegenop gezien. Mijn enige tip die ik kan geven is, laat je ritme los. ( en neem genoeg eten mee 🤪) Dan maar een keertje later naar bed en een uurtje langer in de stad rondlopen. Het is niet erg en heel normaal dat het anders loopt dan thuis. Onze vakantie was fantastisch! Ookal hebben ze nog slechter geslapen dan thuis hebben we super veel kunnen ondernemen en hadden we 2 blije baby’s.

4 maanden geleden

Reactie op Naomi en Joran

Wij zijn afgelopen meivakantie op vakantie geweest met een tweeling die nie ...
Geweldig .. zo zie je maar weer .. 🌸