16 Reacties

5 maanden geleden

Arnicazalf helpt hier goed

5 maanden geleden

Reactie op Coconutjes

VSM arnikind vallen en stoten zalf bedoel je? Dus de kinderen variant. Ik lees alleen dat je die op plekjes mag smeren zonder (schaaf)wond

5 maanden geleden

Vsm zalff helpt echt!! Ik smeer hem gelijk op de plek geen blauwe plek of bult het helpt meteen ik heb er eentje thuis en eentje in me tas gebruik ik ook voor mn peuter.

5 maanden geleden

Boter, dat werkt het aller best!

5 maanden geleden

Jaa de ehbo vallen en stoten gel werkt echt super. Vind zelf de gel fijner dan de crème

5 maanden geleden

En ander tipje voor ongelukjes, bij bloed in de mond helpt het om een theelepeltje suiker te geven. Dan stopt het bloeden direct😁

5 maanden geleden

Reactie op Kayleeeee

Boter, dat werkt het aller best!
Wat voor boter? Wat grappig

5 maanden geleden

Reactie op Coconutjes

Hier ook, ik heb die van Weleda en raad hem iedereen aan!

5 maanden geleden

Nou dan kan ik wel heel de dag smeren haha met dat adhtje in huis. 😅

5 maanden geleden

Wat voor boter? Wat grappig
Gewoon boter die je in de supermarkt koopt, gebruik het al jaren werkt echt top

5 maanden geleden

Ik heb een hele fijne arnica olie die ik veel gebruik. Ik heb hem hier gekocht https://heerlijckhopveld.nl/product/arnica-olie Maar je kunt hem vast ook op andere plekken komen.

5 maanden geleden

Reactie op Bhr

Vsm zalff helpt echt!! Ik smeer hem gelijk op de plek geen blauwe plek of b ...
De gel bedoel ik geen zalf

5 maanden geleden

Arnica zalf, gel of spray. Maakt echt niet zo veel uit. Ik heb de gel van de tuinen. En zalf van vsm, merk geen verschil. Een klein schrammetje kan hij gewoon op (bij mijzelf geprobeerd). Als het echt flink kapot is zou ik het niet doen. Spray hadden we vroeger thuis en was ook top voor oudere kinderen, gewoon erop sprayen, hoef je er ook niet aan te zitten. Smeer het ook op de prik plekjes na een vaccinatie, ideaal! Voor schaaf plekken en schrammen is Shea butter echt top, verzacht de pijn en heelt sneller.

5 maanden geleden

Ik heb de Arnica zalf van het Kruidvat. Werkt dat ook?

5 maanden geleden

Ik ben fan van vallen en stoten gel. Thuis en op werk, de opvang! Op open wondjes mag het niet. Daarvoor gebruiken wij calendula zalf.

5 maanden geleden

Reactie op MamavanBrent28

Ik heb de Arnica zalf van het Kruidvat. Werkt dat ook?
Bij mij wel..