6 Reacties

één maand geleden

Wij hebben het cold turkey gedaan, het slaapje eerst 5 dagen om half 12 laten doen voor 2 uurtjes en dan om 6 naar bed. De week erna om 12 naar bed en weer rond 18.30 zoals normaal!

één maand geleden

Reactie op LoLo27

Wij hebben het cold turkey gedaan, het slaapje eerst 5 dagen om half 12 lat ...
Goeie!! Gaan we ook proberen dan maar

één maand geleden

Wij zitten ook in die overgang. We laten haar nu 's morgens 3 kwartier slapen en dan 's middags gaat ze steeds klooien. Ligt ze een uur in bed alleen maar te spelen. Maakt niet uit als dat pas om 16:00 naar bed is of zoals eerst om 14:00. Een aantal keer geprobeerd om te lunchen om 11:00 en daarna naar bed maar dan sliep ze maar 1,5 uur en was ze voor 13:00 wakker en trok ze het niet tot 18:00. Gister dan van 11:00-13:45 geslapen en ging het heel goed. Vandaag moest ze vroeg op(6:00) en mee naar de opvang omdat ik 7:30 begin, dus nog 2x maar morgen gaan we daar 1x proberen. Dat ze rond 7 uur uit bed gaat en dan rond 12 uur erin. Ook op de opvang maar dan heeft ze toch afleiding dus zal het wel moeten lukken. Zien hoe ze het dan gaat doen. Beter 1x langer dan 1 kort slaapje in de ochtend en 's middags niet meer.

één maand geleden

Wij hebben het ook cold turkey gedaan daar onze dame ook haar middagslaapje ging weigeren. In het begin sliep ze niet zo lang (1 uurtje of 1,5 uurtje) nu na 1,5 week slaapt ze gemiddeld tussen de middag 2,5 uur en gaat dan om 18.46 naar bed toe.

één maand geleden

Hoi, wij zijn ook in 1x over gegaan. Hij sliep sochtends nog goed (1,5 uur) maar leek nog niet echt moe. Toen hij smiddags niet meer echt wilde slapen zijn we 1 gaan proberen. Ik had vakantie, dus wel ruimte om te klooien. Maar dat deed ie niet haha. Ging helemaal prima, en slaapt als gevolg snachts ook langer (eerst 10,5-11,5 uur, nu eigenlijk altijd 12 uur of iets langer). Best fijn!

één maand geleden

Hier gaf hij het echt zelf aan. Werd normaal standaard wakker om 5.45/6uur. Sliep ineens van de 1 op de andere dag tot 7/7.30u en weigerde zijn ochtenddut. Hij wordt nu wakker rond 7uur. Slaapt weer om 12 tot 2 of 3 uur max. En gaat tussen de 4a5 uur later weer naar bed. Heeft hij een rommelige nacht of is hij ineens echt vroeg wakker dan laat ik hem wel even een uurtje slapen sochtends als hij dat wilt.