Ik weet niet of meerdere hier tegen aan lopen maar ik loop hier zeker tegen aan met onze kleine man van 11 maanden. Hij is in zn slaap heel erg beweeglijk en slaapt het liefst met zn knietjes opgetrokken op zijn buik en draait vanuit die positie naar alle kanten en gaat zijn hele bedje door snachts. Het komt vaak voor dat zn slaapzak aan de onderkant niet goed meedraait of hij zit met zn beentjes in de knoei in de slaapzak wanneer hij veel draait, hierdoor wordt hij wakker. De slaapzak zelf heeft een goeie maat en zit hem aan de bovenkant erg goed. Het is vanaf zn middel wat niet meer meedraait. Overdag heeft hij hier geen problemen mee omdat ik hem dan zonder slaapzak laat slapen. Hij trekt dan alleen wel steeds zn sokken uit. Ik lees online veel dat je ze tot hun 2e (of tot ze zonder zijkant kunnen) niet zonder slaapzak moet laten slapen snachts. Zijn er nog andere tips of tips voor een andere slaapzak? Zijn er kids die zonder slaapzak slapen zonder problemen?
Wij hebben een Puckababy slaapzak met buikband, maar die buikband is ook los te koop. Wellicht het proberen waard? 😊 Ons zoontje gaat ook zijn hele bedje door maar de slaapzak draait nooit zo erg dat hij er wakker van wordt