10 Reacties
2 jaar geleden
Mijn kleine had ook verhoging.. 37.6. Arts constateerde een virus (verkouden), waterige oogjes en huilerig en jammeren, snotterig etc. Sinds dien is haar temperatuur tussen 36.9 en 37.3.. maar nog steeds niet lekker. Ik geef haar in overleg met de arts ochtend en avond zetpil 60 mg en dit helpt. Zou het in de gaten houden, zolang je kleine zich goed voelt, goed oogt en goed drinkt.. zo volhouden en bij twijfel altijd naar de huisarts gaan! Heb ik ook gedaan.
2 jaar geleden
Kinderen worden tijdens hun slaap standaard iets warmer. Heb je naar tog waarden gekeken bij het neerleggen?
2 jaar geleden
Reactie op KRB
Mijn kleine had ook verhoging.. 37.6. Arts constateerde een virus (verkoude ...
Dank voor je bericht! Hoe oud is je kindje? Hier is hij 8 weken.
Ik hou hem zeker in de gaten en idd bij twijfel even de huisarts contacten. Maar vind het zo raar dat een uur later zn temperatuur ineens weer 37.2 is nadat ik hem uit zn bedje heb gehaald dus twijfel of t door het niet lekker zijn komt of te warm toegedekt😅
Ik heb hem nu minder warm aangekleed en toegedekt dus meet het straks als tie weer wakker is nog een keer.
Hopelijk voelt je kleintje zich snel beter!
2 jaar geleden
Reactie op JuliaL
Nee.. doe het eigenlijk altijd op gevoel en gaat altijd goed.
Deed ik ook standaard tot ik er achter kwam dat ik hem veel te warm weg legde. Ik had een dekentje, lakentje en lange mouwen romper. Dat was in de kraamweek prima, maar hoe oud hij nu is veel te warm. Ik houd nu dit schema aan, vind ik zelf heel fijn en hij slaapt er beter mee.

2 jaar geleden
Reactie op Roosframboos
Deed ik ook standaard tot ik er achter kwam dat ik hem veel te warm weg leg ...

Oh dankjewel!
Het was 20 graden op zijn kamer en hij had een broekje, korte mouw romper en inbakerdoek aan. Verder eerst alleen onder een lakentje en om 6 u had ik er nog een dekentje overgelegd. Maar moet zeggen dat onze kleine het snel warm heeft. Was vanaf de kraamweek altijd al goed op temperatuur en zat nooit onder de 37. Maar bedankt iig!