34 Reacties

6 maanden geleden

Wij geven een wobbel, van oma’s en opa vragen we een loopfiets en muziekinstrumenten. Babyzwembadje en spullen voor in de zandbak vd speeltuin staan ook op het lijstje

6 maanden geleden

Ik kom niet verder dan een fietsje, dus extra inspiratie is zeer welkom

6 maanden geleden

Onze dame krijgt van ons een keukentje Van haar oma een dreumes zitzak en van haar andere opa en oma een grote tent waar ze komende jaren lekker in kan spelen. Verder hebben wij op het lijstje: - zand en water tafel - boekjes - cadeaubonnen van een kleding winkeltje voor kinderen - badcape voor na het zwemmen straks op vakantie - wasbare zwemluier - muziekmat met dieren - regenboog ontwikkel blokken van Petit Amélie - leertoren - ballenbak En nog wat klein speelgoed zoals een tamboerijn enzo

6 maanden geleden

Reactie op Doenjaah

Ik heb dus dit voor mijn zoontje laten geven, zooo schattig
Van welk merk is dit stoeltje?:)

6 maanden geleden

Reactie op Zonnestraal51

Van welk merk is dit stoeltje?:)
Leen bakker en de bosdieren applicaties van etsy, die heeft mijn schoonmoeder er op gemaakt voor ons 😍

6 maanden geleden

Reactie op Maes90

Voor degene die ook een watertafel gaan vragen of zelf kopen, aan welke zit ...
Wij hebben afgelopen week die van action in gebruik genomen. Het manneke is er super blij mee en heeft er meteen 3 uur aan een stuk mee gespeeld.

6 maanden geleden

Reactie op lisannehaazen

Wij hebben afgelopen week die van action in gebruik genomen. Het manneke is ...
Bij de Lidl voor €30! Krijgt ze van mijn opa en oma.

6 maanden geleden

Reactie op CeFamke

Bij de Lidl voor €30! Krijgt ze van mijn opa en oma.
Kan ook zonder poten als het goed is dus dan kunnen ze er nu ook al mee.

5 maanden geleden

Ik haal deze even jaar boven. Wellicht zijn er al cadeaus gegeven aan jullie kleine door familie / vrienden waarvan jullie denken: dat was leuk! Ik ben op zoek naar wat cadeautips tussen de 10 en 20 euro (ongeveer).

5 maanden geleden

Leertijden van Jindle

5 maanden geleden

Reactie op SuRoRoSi

Ik haal deze even jaar boven. Wellicht zijn er al cadeaus gegeven aan julli ...
Het kado nijntje verstoppertje is hier een grote hit!

5 maanden geleden

Reactie op SuRoRoSi

Ik haal deze even jaar boven. Wellicht zijn er al cadeaus gegeven aan julli ...
Het grote Nijntje flapjesboek (ook echt groot!) Vormenstoof van de Hema SeS my first klei met uitsteekvormen Babyfloat zwemband

5 maanden geleden

De water tafel en het keukentje zijn een grote hit hier! Ze vindt het leuk om overal te gaan staan, en deze 2 zijn natuurlijk helemaal op haar hoogte en de mag alles daar pakken en ermee spelen! Love it