14 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Suraiii
My dochtertje is 11 weken die is ook verlouden dn lijkt soms in der slijm e ...
Luuf wordt ten zeerste afgeraden jonger dan 6 maanden.
2 jaar geleden
Doorgesneden ui onder het bed, veel stomen in de badkamer en Otrivin monodose gebruiken samen met het zuigertje
2 jaar geleden
Onze dochter heeft haar neusje dicht zitten en hoest veel. Gisteren wezen stomen in de badkamer en vannacht een ui naast bed gehad en ik merk echt dat ze veel minder vol zit, dus misschien een tip voor jullie!
2 jaar geleden
Kalip'tus baby is een soort luuf maar dan milder. Mag vanaf 1 maand gebruikt worden. Heb het zelf in huis maar nog niet nodig gehad maar wel veel goede verhalen over gehoord!
Op borst/rugje smeren en evt op voetjes.
Een pan kokend water neerzetten op zn kamer kan verlichting geven voor het hoesten door de lucht vochtig te houden.
2 jaar geleden
Reactie op Suraiii
Ieder zyn eigen keus en ik mog het gebruiken dus
Ik meld alleen dat het gevaarlijk kan zijn en ik vind niet dat je hier adviezen moet geven die en risico kunnen vormen. Als iemand dit wil gebruiken en dit risico wil nemen dan zelf weten.
2 jaar geleden
Ik meld alleen dat het gevaarlijk kan zijn en ik vind niet dat je hier advi ...
Hoe ik het lees gebruikt zij de babyneusspray zoutoplossing van Luuf. ! (De balsem en middelen met menthol of kamfer mogen idd niet gebruikt worden onder de 6mnd ivm kans op vernauwen van de luchtwegen.)
2 jaar geleden
Ja, en dat gaat helaas vaker voorkomen :( Las dat het zo’n tien keer voor kan komen in het eerste levensjaar. Bij mijn zoon (bijna twee) was het zowat elke maand raak (hallo kinderopvang) ene keer erger dan de andere keer.
Wat hieronder aangegeven wordt:
- stomen (warme douche aanzetten en in de badkamer staan)
- otrivin neusjeszuiger
- neusspray voor baby’s (Physiomer Baby werkt hier top!)
Wat ook kan helpen:
- ledikantje/cosleeper bij het hoofdeinde wat omhoog zetten
En heel veel kroelen ☺️