5 Reacties
8 maanden geleden
Ahw ja dat is echt even een pittige fase he!! Ergens ook wel heel lief…❤️ Hier ook wel. Ene dag wat meer dan de andere dag, maar geloof wel dat het soms even gewoon moet om ze tr laten mopperen.. 5 min valt ook heel erg mee. Ik heb altijd de regel, even mopperen oke, moment echt huilen, dan oppakken, even knuffelen en weer neerleggen. Zo weet hij: oke ik ben niet alleen. En tot nu toe werkt dit hier goed!! Succes, is een fase en je doet het goed mama👏🏼
8 maanden geleden
Pittig hè … Hier ook de ene dag erger dan de andere dag .. normaal savonds ook zo neerleggen en slapen en nu ook af en toe drama ..
Ik vind het eigenlijk zo af en toe wel lekker want het was niet een knuffel baby dus dat ze nu lekker bij mama wilt zijn vind ik stiekem wel fijn ..
Maar snap dat het vervelend voor je is . Ze zeggen vaak dat je even moet gaan “rommelen “ op de gang of dat ze je stem nog hoort .. dat werkt bij mij averechts want dat Triggert haar nog meer ..
En een stoel naast het bedje in het donker zitten met je hand op haar borst .. zodat ze je wel voelt maar ze wel in der eigen bedje ligt ?…
8 maanden geleden
Hey. Hier ook vaak zo’n avonden, telkens met fases komt da terug. Wat ik wel kan aanraden, is om haar in slaap te wiegen en dan echt 20-25 min te wachten voor je haar neerlegt. Het neemt een pak meer tijd in beslag natuurlijk, maar tegen dan is zij normaal in haar diepe slaap beland en is er dus weinig kans dat ze gaat wakkerworden. Bij mijn dochter werkt het heel goed, vaak wacht ik dan een halfuurtje in totaal en dan merkt ze niks op. Het is enkel wanneer ze in zo’n lastige fase is, anders is ze ook een rustige baby voor het slapengaan. Veel succes 💪🏼🥰