8 Reacties
4 dagen geleden
Bij ons ging het vanzelf over. In die zin dat ik een paar weken even wat langer moest blijven (vasthouden, troosten of ernaast zitten) of een paar keer terug moest op een avond om even te troosten, maar zo snel als dit kwam was het ook weer verdwenen. Zal wel een sprong/regressie/ontwikkeling zijn. Komt weer goed, onthoud: alles is een fase :)
4 dagen geleden
P.s. mij helpt het altijd om me eraan over te geven (ook al snap ik je, ik moet ook regelmatig nog even werken of heb een lange dag gehad en zit er dus ook niet altijd op te wachten) en te denken aan dat het maar zo'n relatief korte periode is dat ze je nodig hebben en dat het mooi is dat je er voor ze kan zijn. Vaak levert me dit genoeg rust op. Hopelijk heb je er iets aan!
4 dagen geleden
Ook hier pittige bed tijd
We doen een vast ritueel maar het is nu huilen en krijsen en ook echt niet willen slapen is nu bijna 6 uur wakker extreem pittig
4 dagen geleden
Inderdaad proberen er aan over te geven … hier hetzelfde .. was hier een tijdje goed en nu begint het weer…
Ik zorg van te voren dat ik beneden al zoveel mogelijk heb opgeruimd zodat als ik boven lig naast haar op de grond niet hoef te denken dat ik nog van alles moet ..
En ik ga er altijd vanuit dat het lang duurt dan kan het altijd meevallen 😉..
En als ik ernaast lig op de grond in het donker probeer ik een soort van te ontladen van de dag en tot rust te komen ..
Als je dan beneden komt voelt het allemaal net wat chiller aan
3 dagen geleden
Bedankt allemaal ❤️
Ik ga me er inderdaad maar aan overgeven. Er ligt nu een boxkleed naast haar bedje waar ik op kan liggen.
Dat harde huilen vind ik zo intens zielig. Ik ben echt een zacht gekookt eitje wat dat betreft. Dus lekker naast haar en zelf even ontladen van de dag vind ik een goede 🫶🏼
Hopelijk is het snel over voor haar.