8 Reacties

8 maanden geleden

Dat is een goeie! Hier heb ik nooit aan gedacht inderdaad. Was in m'n zwangerschap ook al een probleem: vitamine D. Moet je nu pillen slikken of krijg je injecties; wat is het idee?

8 maanden geleden

Reactie op LeanneB

Dat is een goeie! Hier heb ik nooit aan gedacht inderdaad. Was in m'n zwang ...
Ik heb donderdag een belafspraak met de dokter, dan hoor ik het plan.☺️ Ik zal even laten weten wat eruit komt.

8 maanden geleden

Reactie op Roosframboos

Ik heb donderdag een belafspraak met de dokter, dan hoor ik het plan.☺️ Ik ...
Fijn, dankje! ❤️

8 maanden geleden

Hier in me zwangerschap ook al ijzer injectie gehad.. maar hier ook al zoveel maanden t zelfde gevoel denk ook dat ik weer ijzer moet

8 maanden geleden

Reactie op devidevries

Hier in me zwangerschap ook al ijzer injectie gehad.. maar hier ook al zove ...
Kan zomaar dat het dan nog laag is, even vragen voor een bloed controle 😘

7 maanden geleden

Reactie op Roosframboos

Ik heb donderdag een belafspraak met de dokter, dan hoor ik het plan.☺️ Ik ...
En.. Wat is het behandelplan? 😊

7 maanden geleden

Reactie op LeanneB

En.. Wat is het behandelplan? 😊
Nou dat laat helaas nog op zich wachten.. donderdag 1 sec te laat geweest met opnemen omdat ik met de kleine bezig was, uur afgewacht of er nogmaals gebeld zou worden, maar helaas. Daarna gebeld naar de dokter om te melden dat ik wel heb geprobeerd om op te nemen en ik graag terug gebeld word. Belofte gehad dat ik die dag terug gebeld zou worden, maar helaas. Vandaag gebeld met de vraag of ik dan vandaag op de bellijst stond 'nee dr is afwezig vandaag, maandag is het Pasen dus zijn we dicht, vandaag heeft er niemand tijd voor je, woensdag is ze er weer en neemt ze contact met je op. Dus momenteel erg gefrustreerd, straks vanaf uitslag 1,5 week nog door moeten rommelen tot ik hopelijk eindelijk een plan krijg. Want ben woensdag ook gewoon aan het werk.. ik heb half uur geleden een klacht mail gestuurd🙈

7 maanden geleden

Heeft even geduurd, maar gisteren eindelijk de huisarts gesproken. Ik moet elke dag 20mcg vitamine d (drogist) gaan nemen en heb op recept 2x in de week een ijzertablet. Daarnaast zelf besloten om ook magnesium te nemen omdat ik zo ongelooflijke spierpijn heb de laatste tijd. Over 2 maanden gaan we weer prikken om te kijken wat de waarden dan zijn