46 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op pameloe
Hahaha ik ook 😂
Hebben julllie dit binnen gekregen, had ook van alles besteld maar niks binnen gekregen terwijl staat dat bezorgd is
6 maanden geleden
Reactie op Baby_2324
En dit is nog deco voor het eten en drinken
Wij ook precies dit haha zo leuk! Nu al stiekem zin in die avond van te voren alles versieren😁 zo benieuwd naar zijn reactie
6 maanden geleden
Reactie op Roosframboos
Wij ook precies dit haha zo leuk! Nu al stiekem zin in die avond van te vor ...
Echt hè. Zo een dubbel gevoel. Ik kan niet wachten als het zo ver is, maar andere kant ook zo moeilijk dat hij dan al een jaar is 🥹🥰
En dat versieren, mijn partner wordt helemaal gek van mij haha. Liefst versier ik nu al alles 😂
6 maanden geleden
Reactie op Celestej
Echt hè. Zo een dubbel gevoel. Ik kan niet wachten als het zo ver is, maar ...
Jaa het idee van loslaten en accepteren dat hij geen baby meer is is vooral lastig en inderdaad het idee dat het alweer een jaar geleden is dat we mama mochten worden🥹 denk dat ik ook wel even een potje zal janken de avond van te voren🙈
6 maanden geleden
Reactie op Celestej
Jaa indd dat haha! En dan het terugblik van het afgelopen jaar. Zal vooral ...
Wij gaan op de tv alle leuke foto's van afgelopen jaar afspelen tijdens de verjaardag😍
6 maanden geleden
Geen thema 🙈 gewoon wat slingers en ballonnen zoals wij dat vroeger ook hadden. Zelf taartje bakken en vooral genieten van de dag.
Ook bij visite aangegeven dat ze 1 cadeau mogen geven. Al is het maar 3 euro. Kind wordt al mega verwend, dus probeer het wat in te dimmen. Eens kijken of het lukt.
6 maanden geleden
Heel leuk om dit te lezen en wat inspiratie op te doen!
Ons zoontje fleurt helemaal op als we eendjes zien, dus ik denk dat wij daar iets mee gaan doen. Kan online weinig vinden, dus wellicht ga ik aan de knutsel haha.
En we maken een slinger met foto's van het afgelopen jaar, twee foto's per maand :-).
6 maanden geleden
Reactie op Limoli
Heel leuk om dit te lezen en wat inspiratie op te doen!
Ons zoontje fleurt ...
Op temu: duck party invullen. Krijg je allemaal leuke dingen ☺️
5 maanden geleden
Ik heb stoffen vlaggetjes gekocht, ben nog op zoek naar mooie tafelkleden en wil wat lampionnen kopen voor in de bomen. Als het mooi weer is (23 juni) doen we het lekker buiten. Anders in de schuur.
Vind het zonde om dingen te kopen die we vervolgens allemaal weggooien dus koop liever iets wat we de komende jaren kunnen hergebruiken. Vond het vroeger altijd prachtig als de(zelfde vlaggenlijn als altijd) weer hing. Voelde ik me gelijk helemaal jarig 🤭🤭
Maak zelf dingen voor bij de lunch en we bakken zelf taart.