13 Reacties

2 jaar geleden

Denk dat het niet heel veel uitmaakt! Wij hebben wel die van Davitamon omdat die op waterbasis en suikervrij is

2 jaar geleden

Ik denk dat duur of goedkoop niet uitmaakt. Het enige wat uitmaakt is of je oliebasis pakt (olijfolie of zonnebloemolie) of op waterbasis. Vitamine D olie schijnt beter opgenomen te worden en zit minder andere ingrediënten in druppels op waterbasis

2 jaar geleden

Ik raad je deze aan! Obv olijfolie, dus 1000% natuurlijk. Kleine vindt het alleen wat minder lekker maarja, toch even wennen🤣

2 jaar geleden

Reactie op naer

Ik raad je deze aan! Obv olijfolie, dus 1000% natuurlijk. Kleine vindt het ...
Wij hebben deze ook! Super tevreden mee. Eerst hadden wij kruidvat op basis van zonnebloemolie. Daar kreeg de kleine man mega erge kramp van. Sinds de overstap naar Laveen gaat het goed.

2 jaar geleden

Altijd Kruidvat gebruikt

2 jaar geleden

Reactie op naer

Ik raad je deze aan! Obv olijfolie, dus 1000% natuurlijk. Kleine vindt het ...
Die is zelfs 2x zo duur als davitamon 😅

2 jaar geleden

Davitamon is vaak 1+1 (nu bijv) en kost dan dus vrijwel hetzelfde!

2 jaar geleden

Reactie op Anne kr

Wij hebben deze ook! Super tevreden mee. Eerst hadden wij kruidvat op basis ...
Helemaal mee eens! Hier ook krampen gehad behalve door dit merk

2 jaar geleden

Ik denk dat die van de kruidvat dan veel goedkoper is. Ons potje van de kruidvat is half leeg en geen dag overgeslagen met vitamine D en nog goedkoper dan.

2 jaar geleden

Van Davitamon kreeg mijn zoontje veel krampen. Deze is fijn en niet duur via iherb

2 jaar geleden

Laveen, vit D op basis van olijfolie

2 jaar geleden

Ik heb altijd kruidvatmerk gegeven

2 jaar geleden

Die is zelfs 2x zo duur als davitamon 😅
Tja.. is uiteindelijk naar mijn mening het beste om zoveel mogelijk natuurlijk te geven. Dan maar iets besparen voor mezelf voor die paar euries