8 Reacties

2 jaar geleden

Ik lees even mee.. in november na Israël! Met een baby van 5 maanden ook ik ben opzoek na een oplossing voor dat🙈🙈

2 jaar geleden

Wij hadden de joolz reistas gekocht, maar hebben ook een Joolz kinderwagen. Miss even kijken bij het merk kinderwagen wat je hebt?

2 jaar geleden

Ik heb geen zak gebruikt en ze doen er heel netjes mee! Ik checkte m expres bij de gate pas in, dan brengen ze m dan naar ruimbagage. Dat is dus een stuk rustiger zegmaar

2 jaar geleden

Wij hebben de Stokke Prampack! Past de wieg, maxi-cosi en het onderstel in😁 Wij gaan er volgende week mee vliegen

2 jaar geleden

Kan de kleine niet slapen in de kinderwagen?

2 jaar geleden

Deze via amazon besteld, afgelopen weekend gebruikt voor zn eerste vlucht. Perfect ding!

2 jaar geleden

Bij de balie een label gehaald, die moet wel dan al aan de tas vast gemaakt worden. Net voordat we t vliegtuig ingingen de kinderwagen onderstel en wieggedeelte in die tas. (En alle dekentjes, speelgoedjes matrasje, parasolletje en alles er ook bijgemikt) en bij de trap v h vliegtuig achtergelaten. Ideaaaal! Stevige tas niet duur, top! (We hadden wel nog een draagzak mee omdat wij hem bij onze vlucht niet meteen na het landen terugkregen en t nog best een wandeling was tot bagageband) succes!

2 jaar geleden

Je kunt die dingen ook huren hè, vaak via marktplaats wordt dit aangeboden :) hebben wij gedaan, scheelt in aanschaf prijs ;) aangezien je niet vaak de wieg meeneemt op vakantie in t vliegtuig