7 Reacties
13 dagen geleden
Kan je geen stoel bij boeken voor je zoontje?😊 Lijkt me zoveel makkelijker
13 dagen geleden
dat zou ik ook aanraden een extra stoel. Wij zijn net terug uit Bali met ons zoontje van 16 maanden en hadden op 1 vlucht een extra stoel vrij naast ons. Dit was zo ontzettend veel fijner omdat je veel meer je handen vrij hebt + we hadden een opblaaskussentje mee waardoor je de stoel kon verlengen en hij daar dus op kon slapen. Wij zouden in het vervolg altijd een extra stoel boeken. Je betaald meer maar is het dubbel en dwars waard.
13 dagen geleden
Reactie op Schuitje1989
dat zou ik ook aanraden een extra stoel. Wij zijn net terug uit Bali met on ...
Dat opblaas kussen heb je niet gebruikt op de andere vluchten waarbij hij geen eigen stoel had?
Heb je voor die situaties nog tips?
Hebben eerder ook een keer een extra stoel gehad en dit is inderdaad fijner. Persoonlijk vind ik het voor nu prima.
13 dagen geleden
Hier ook een extra stoel geboekt toen we naar Dubai vlogen. Bijna 8 uurtjes vliegen. Beste keuze ooit!! Wij hadden een soort doek met clipjes die je dan aan de achterkant van de stoel en aan het dienblad voor vastmaakt. Zo had je dus een soort bedje ervan. Hij heeft vrijwel de hele vlucht zonder problemen geslapen! Dus echt, die extra stoel is het waard
12 dagen geleden
Reactie op astrid166
Dat opblaas kussen heb je niet gebruikt op de andere vluchten waarbij hij g ...
Lijkt me niet want hoe wil je als ouder nog kunnen zitten met een opblaaskussen op de plek waar je benen normaliter zitten 😅