8 Reacties
2 maanden geleden
Geen echt vloerbed maar ik heb de zijkant van het bedje er al wel een tijdje uit zodat ze er zelf in en uit kan. Tijdens het slapen heb ik er wel een drempel in want anders kan ik er 8x per nacht heen omdat ze in haar slaap uit bed is gevallen. 😅 maar ze doet het goed, is erg blij met de mogelijkheid om er zelf in en uit te kunnen! Voor mij is het ook makkelijker omdat ik haar niet zo diep weg hoef te leggen
2 maanden geleden
Ja! Wij moesten ons zoontje nog ieder slaapje in slaap wiegen en ik trok het niet meer qua gewicht😅 nu een vloerbed aangeschaft en sindsdien kunnen we gewoon lekker naast hem gaan liggen en valt hij zelf in slaap, waardoor hij nu ook beter slaapt🫶🏼 wanneer hij soms wel wakker wordt kunnen we er zo even snel naast gaan liggen tot hij weer slaapt. Ideaal.
Zodra hij wakker wordt blijft hij braaf in z’n bedje zitten wachten tot er iemand naar boven komt. Hier dus een succes!😊
2 maanden geleden
Ja al een hele tijd! Heel blij mee, we kunnen er gewoon bij liggen ‘s avonds en ‘s nachts om hem in slaap te helpen. En ‘s middags kruipt hij zelf uit bed wanneer hij weer wakker wordt, dat vind hij heel fijn!
2 maanden geleden
Een vloerbed klinkt echt fantastisch en ik vind ze echt prachtig! maar hoe doen jullie dat op deze leeftijd? Vereiste dat je kleine kan lopen? En hebben jullie dan de hele slaapkamer kindproef gemaakt: als in niks los liggen en al het speelgoed weggestopt?
Onze dochter loopt nog niet en ze rolt haar hele bedje door. Ze slaapt de laatste weken echt dramatisch (regressie) en we zijn inmiddels wanhopig 😆 Ik vind een vloerbed echt top klinken, ook doordat je er dan naast kun gaan liggen, alleen ik ben alleen als de dood dat ze uit bed rolt en we er alsnog constant uit moeten.