19 Reacties

3 jaar geleden

Wij verwachten onze eerste dus geen ervaring met voeden maar mijn vrouw slaapt sinds kort wel heerlijk met het snoozz kussen.

3 jaar geleden

Ik heb 2x een goedkope gehad en ga nu voor deze zwangerschap en daarna investeren in een doomoo 🥰 heb die laatst ergens geprobeerd en het was heerlijk😊

3 jaar geleden

Wij hebben bij de vorige een doomoo gekocht en deze blijft fijn. Ga 'm gauw weer van zolder halen.

3 jaar geleden

Je kunt een oud voedingskussen ook opvullen met nieuwe bolletjes 👍🏻

3 jaar geleden

Reactie op Meez

Je kunt een oud voedingskussen ook opvullen met nieuwe bolletjes 👍🏻
Die vd hema is met wattenvulling ipv bolletjes.

3 jaar geleden

Mocht je in/rondom Amsterdam wonen en je hebt interesse in een Litello u-vorm kussen (olijfgroen), stuur me dan een berichtje! Ik heb thuis een nieuwe, niet gebruikt!, maar wil hem toch terugsturen omdat hij te groot is in ons bed. Liever verkopen dan het gedoe met retour :-)

3 jaar geleden

Welk kussen gebruiken jullie om mee te slapen. Je hebt zoveel verschillende soorten. Ik moet nu namelijk al op mijn zij slapen vanwege een slechte rug, dus ik denk dat zo'n kussen geen slecht idee is

3 jaar geleden

Reactie op Eagerhearts

Welk kussen gebruiken jullie om mee te slapen. Je hebt zoveel verschillende ...
Ik had ooit een zijslaapkussen vd Lidl, maar nu gebruik ik mijn voedingskussen van mijn eerste kind. Alleen is die dus helemaal plat. Ik heb gisteren een snoozzz besteld. Lang leve black friday🤭🙈. Normaal ben ik daar niet zo van, maar ik wilde hem deze week bestellen en dus met korting.

3 jaar geleden

snoozzz heeft nu 20% black friday korting op hun eigen site

3 jaar geleden

Reactie op ee_88

Ja megafijn! Ik wilde hem gisteren bestellen en toen zag ik de korting. Dus geluk!

3 jaar geleden

Hahaha door jullie heb ik de snoozzz ook maar besteld vandaag!😂 Is me aller eerste aankoop!

3 jaar geleden

Zit er veel verschil tussen de doomoo en die van snoozzz? Ik wil ook gaan bestellen maar kom er, afgezien van de prijs, niet goed achter wat het verschil nu precies is!

3 jaar geleden

Snoozzz is echt zo’n fijne kussen, ik heb deze tijdens mijn eerste zwangerschap ook gehad. Ik voedde mijn kindje met die kussen onder m’n arm, ik sliep ermee tijdens m’n zwangerschap, ik maakte er een nestje van. Ik vind Snoozzz echt een aanrader! 🥰

3 jaar geleden

Reactie op ee_88

Dank voor de tip! Die korting werkt ook op aanbiedingen zag ik net 😁

3 jaar geleden

Reactie op ee_88

Bedankt voor de tip. Ik heb er ook gelijk 1 besteld! Vorige zwangerschap eentje van Hema maar wou nu echt graag eentje met bolletjes.

3 jaar geleden

Vandaag is mijn snoozzz kussen binnengekomem. Ik ben benieuwd!

3 jaar geleden

Reactie op Bdhh

Vandaag is mijn snoozzz kussen binnengekomem. Ik ben benieuwd!
Hoe bevalt het kussen?

3 jaar geleden

Reactie op lisawil

Hoe bevalt het kussen?
Prima! Moest er in het begin wel even aan wennen, de balletjes die je hoort als je draait. Maar hij ligt heerlijk.

3 jaar geleden

Ik heb een Voedingskussen gekregen van mijn zus die ze zelf nog heeft gebruikt, van Bambino. Ik vind het tot nu toe niet lekker liggen. Of het is wennen zo’n kussen. Heb juist het idee als ik die kussen tussen mijn benen doe, ik meer last krijg van mijn onder rug..