20 Reacties

2 jaar geleden

Hier deed onze dochter dat ook continu! Ondertussen is ze 7 maanden, en komt er nu een lach of gil bij kijken. Ik denk er nu aan terug met ‘nog in onderhoud’ 😂. Uiteindelijk word het vervolgt met lachen of gillen!

2 jaar geleden

Reactie op June 💗

Hier deed onze dochter dat ook continu! Ondertussen is ze 7 maanden, en kom ...
Hahahaha nog in onderhoud ..🤣.. Dacht eerst die is niet helemaal lekker 😅

2 jaar geleden

Herkenbaar hoor! Doet ons zoontje ook. Hij gaat meestal ook omhoog kijken en sinds een paar dagen heel hard gillen, maar hiervoor ook zonder geluid

2 jaar geleden

Heel herkenbaar!!😂 het hele gedrag is alsof hij heel veel geluid wil maken, maar dit nog niet kan.. dus idd een freeze pose😂

2 jaar geleden

Reactie op Thamara80

Hahahaha nog in onderhoud ..🤣.. Dacht eerst die is niet helemaal lekker � ...
Hahahaha dat dachten wij ook 😂

2 jaar geleden

Wat grappig om te lezen. Onze dochter doet dit ook al een hele tijd en mijn partner en ik zeiden vanavond nog : oh kijk ze bevriest weer! 🙈 wij hebben het idee dat ze dit doet als ze moe begint te worden maar niet aan toe wil geven ofzo want dan wordt ze ook heel enthousiast en druk. Als ze dit doet kijkt ze ook omhoog en dan verstijfd ze 😅

2 jaar geleden

Wat grappig om te lezen. Onze dochter doet dit ook al een hele tijd en mijn ...
Hihi ja soms denk ik moet toch zeer Doen die kaken en lichaam op spanning 😁

2 jaar geleden

Herkenbaar. Onze zoon doet dit in een soort gaap. Hij maakt een gaap beweging, maar blijft dan even hangen (soort bevriezen). Hij steekt sinds een kleine week ook bewust zijn tong uit, dus ik denk dat hij vooral aan het oefenen is.

2 jaar geleden

Kun je ook een filmpje naar iemand sturen ?.. het zit toch een beetje in mijn hoofd omdat ze het vandaag best veel doet.. misschien Komt het ook door de slaapregressie of sprongetje .. ze is ook zo druk .. Ik dacht misschien kan ik het delen met iemand die dit herkent ..

2 jaar geleden

Hier ook. Al maandenlang. Vinden het juist grappig 🤣 vraag me wel af wat voor geluid eruit komt zodra die dat onder controle heeft 😂😂😂

2 jaar geleden

Hier ook. Al maandenlang. Vinden het juist grappig 🤣 vraag me wel af wat v ...
Hihi 🤭… maar ook zoals bij mij.. soms heel druk trappelen en dan ineens verstijven en dan dat mondje aanspannen alsof ze hard aan het persen is .. beetje woede achtig maar juist enthousiast.. lastig uitleggen 😂

2 jaar geleden

Ze deed het net ook in bad maar daar is ze zo druk aan het trappelen dat ze er rode voetjes van kreeg 😂… de foto zie je het een beetje maar dan helemaal gestrekt en dan soort van persen erbij en dan gaat dat mondje wijd open van verstijving 😂

2 jaar geleden

Niemand ?..😂

2 jaar geleden

Reactie op Thamara80

Niemand ?..😂
Ik vind het op de foto oke uitzien allesinds! Ik herken het niet direct, ale mijn dochter roept wel eens zonder geluid in haar enthousiasme maar het ziet er niet vreemd uit ofs. Als je je echt zorgen maakt zou ik gewoon even uitlegge bij cb of pediater.

2 jaar geleden

Reactie op Firsttimemom23x

Ik vind het op de foto oke uitzien allesinds! Ik herken het niet direct, al ...
Dankjewel .. ja heb volgende maand pas een afspraak dus zal het dan even vragen

2 jaar geleden

Reactie op Thamara80

Niemand ?..😂
Geen zorgen maken hoor, ik herken dit wel🙃 en zie het niet anders als gewoon baby gedrag. En vaak ook in volle enthousiasme inderdaad. Hier trekt hij er een ander bekkie bij.. maar wel alles helemaal strak en een soort persen(incl geluid) en daarna weer druk door trappelen😅

2 jaar geleden

Reactie op 00me00

Geen zorgen maken hoor, ik herken dit wel🙃 en zie het niet anders als gewo ...
Dankjewel

2 jaar geleden

Ik herken wat je zegt! Ik zou het bij mijn zoon iets anders omschrijven. Die doet z’n mondje soort van 0 verstijft open en gaat dan half trillen. Bij mega enthousiasme 😂

2 jaar geleden

Reactie op Thamara80

Ze deed het net ook in bad maar daar is ze zo druk aan het trappelen dat ze ...
Jaaaa dit ziet er zo normaal uit!

2 jaar geleden

Reactie op LeontienW

Ik herken wat je zegt! Ik zou het bij mijn zoon iets anders omschrijven. Di ...
Ieder kind zijn eigen variatie 😁