46 Reacties

8 maanden geleden

Hier precies hetzelfde. Helaas je doet er niks aan

8 maanden geleden

Sinds mijn zoontje de hele nacht doorslaapt is het hier een drama in de ochtenden… Gisteren 4:00 wakker en vandaag 5:45 🫠 Overdag slaapt hij totaal 2-3 uurtjes dus dat lijkt mij ook niet te veel. Hij is ook ontiegelijk vrolijk zelfs🤷🏻‍♀️

8 maanden geleden

Hier ook een paar weken half 6/kwart voor 6. En nu alweer 2 dagen half 8/ kwart voor 8. En ik lig vanaf 6u op de babyfoon te kijken of hij al wakker is 😂

8 maanden geleden

Reactie op KimJ1993

Hier ook een paar weken half 6/kwart voor 6. En nu alweer 2 dagen half 8/ k ...
hahaha ja je gaat er toch op wachten

8 maanden geleden

Opzich logisch denk ik want een babytje slaapt vaak +- 11 uur nachts. Dus als je haar zo vroeg naar bed doet is ze ook eerder wakker ochtends. Dat denk ik.

8 maanden geleden

Reactie op Sera2021

Opzich logisch denk ik want een babytje slaapt vaak +- 11 uur nachts. Dus a ...
Ja dat is ook zo …

8 maanden geleden

Reactie op Sera2021

Opzich logisch denk ik want een babytje slaapt vaak +- 11 uur nachts. Dus a ...
Onze dochter sliep tot 2,5 weken geleden 12-13 uur dus hoop dat het een fase is en dat ze dus niet opeens 11 uur slaapt max🤣 Volgens mij verschilt het per baby..

8 maanden geleden

Reactie op Kobo94

Onze dochter sliep tot 2,5 weken geleden 12-13 uur dus hoop dat het een fas ...
Ja dat is zo. Onze slaapt ook 13 uur nachts maar dat is denk eerder uitzonderlijk dan normaal. Zij deed dit overigens al heel snel. Ook heel anders dan onze zoon

8 maanden geleden

Reactie op Sera2021

Ja dat is zo. Onze slaapt ook 13 uur nachts maar dat is denk eerder uitzond ...
Ja hier na ong 16 weken. Ik duim dat dit ook gewoon weer zo is straks, ellende dit. Helemaal als je het gewend bent🤣

7 maanden geleden

Twee dagen zomertijd en onze knul is weer om 0615 wakker. Misschien toch gewoon later naar bed doen 😂😅

7 maanden geleden

Ons dochtertje slaapt van 21:30 - 8 of 9. Wel met flink wat tussenpozen en vaak moet ze een uur gewiegd worden. Als ze een nacht weinig wakker geweest is is ze vaak half 8 wakker. Eerder naar bed doen helpt hier niet, dan is ze na 2/3 uur slaap ineens een paar uur klaarwakker 🙈 Voordeel: je kunt wel lang slapen of sochtends vast wat doen. Nadeel: je houd absoluut geen avond over. We gaan gewoon met haar naar bed. Ze beland overigens ook na een paar uur bij ons tussenin en slaapt nog op onze kamer, omdat ze zo vaak nog wakker wordt snachts en ik er echt geen 10x uit wil. Overdag slaapt ze 2 langere (1-2 uur) slaapjes, als ze 2 kortere slaapjes gehad heeft slaapt ze vaak 3 keer. Ik laat haar niet meer slapen na half 6, meestal wordt ze rond die tijd wakker. En hou wakkertijden 2-3-3/4 aan. Dat lijkt het beste te werken. We hebben momenteel gelukkig geen strijd meer overdag met in slaap vallen. Wel valt ze alleen op schoot in slaap maar kan dan wel weggelegd worden.

7 maanden geleden

Reactie op CeFamke

Ons dochtertje slaapt van 21:30 - 8 of 9. Wel met flink wat tussenpozen en ...
Die strijd scheelt al een hele hoop hè

7 maanden geleden

Reactie op Limoli

Twee dagen zomertijd en onze knul is weer om 0615 wakker. Misschien toch ge ...
Hier ook 05.30

7 maanden geleden

Bij ons is het sinds de zomertijd juist dat hij in de ochtend opeens doorslaapt. Ik heb mij gisteren voor het eerst verslapen en vandaag slaapt hij nu nog steeds door, terwijl hij normaal altijd tussen de 5/7 uur wakker werd. Ik merk nu met de zomertijd dat het mij ook niet lukt om hem eerder naar bed te doen. Slaapt nu rond 20.30 uur, wat voor de zomertijd 19.00 uur was. En nu zit ik dus met een dilemma. Moet ik hem wakker maken of niet?

6 maanden geleden

Is het al beter geworden? Hier is het sinds 2 weken ook weer tussen 5:00 en 5:45 wakker. Hij heeft dit eerder gehad en toen is het een poosje 6:30 geweest, maar dit is echt weer vroeg 💤

6 maanden geleden

Reactie op EsseBb

Is het al beter geworden? Hier is het sinds 2 weken ook weer tussen 5:00 en ...
Haha hier is het ook ineens weer 5.30 - 5.45. Was daarvoor 3 weken 7 uur. Relateer het maar weer aan een fase..

6 maanden geleden

Reactie op EsseBb

Is het al beter geworden? Hier is het sinds 2 weken ook weer tussen 5:00 en ...
Sinds de klok vooruit ging het eventjes goed .. nu was ze verkouden en dubbele oorontsteking dus was het helemaal rommelig qua slapen .. nu is ze laatste dagen tussen 06.00-06.30 wakker of soms met voor 06.00… overdags slaapt ze wel lang nu ineens 🤪

6 maanden geleden

Reactie op Thamara80

Sinds de klok vooruit ging het eventjes goed .. nu was ze verkouden en dubb ...
6:00 zouden wij voor tekenen haha😅

6 maanden geleden

Reactie op Thamara80

Sinds de klok vooruit ging het eventjes goed .. nu was ze verkouden en dubb ...
Ze wordt waarschijnlijk vroeg wakker omdat ze overdag te veel slaapt...

6 maanden geleden

Mijn mannetje gaat 1830 / 1845 uur naar bed en slaapt door tot 6 uur. Vroeg maar niet gek, hij slaapt ruim 11 uur en ik kan s nachts doorslapen. Ik laat hem trouwens tot 645 uur liggen tenzij hij gaat huilen, maar vaak is hij 's ochtend nog gewoon lekker rommelen in zijn bedje (slaap ik helaas niet door btw).