10 Reacties

8 maanden geleden

Ik lees graag mee... Het is bij ons nu al 8 weken feest rond half 5/ 5 uur. Onze stamregel is, niet voor 6 uur uit bed. Bij onrust zetten wij de slaap otter (met ademhaling) opnieuw aan en vermijden we oogcontact. Vaak dut ze dan nog wel verder tot 6 en soms 7 uur...

8 maanden geleden

Hier komt hij om 4 uur al, soms zelfs eerder soms later. Ik neem hem dan mee naar bed om proberen verder te slapen. Lukt niet altijd en zo wel dan is het elke 10 minuten jammeren dus slapen doen we dan ook niet meer. Ik rek het altijd tot 6 uur en geef dan pas een fles en pas om 7 uur gaan we uit bed. Geen tips, maar ik leef wel mee met je!

8 maanden geleden

Hier hetzelfde! Ze is dan om 05.00 ook echt klaarwakker en kraait het hele huis wakker. Super irritant! Nu sinds een week.. Als ik haar eruit haal dan wil ze spelen en als ik naar haar toe ga en weer wegloopt dan gaat ze huilen.. Heb geen tips dus, sorry. Vooral veer herkenning;).

8 maanden geleden

Reactie op Angelavanbergen1989

Ik lees graag mee... Het is bij ons nu al 8 weken feest rond half 5/ 5 uur. ...
Ohh 8 weken al, ellende! Ik rekende op 2 tot 6 weken (zolang als een slaapregressie zou duren) hopelijk is dat ook zo 😅 nog 4 weken te gaan denk ik maar. Ik zat er ook aan te denken hem een knuffeltje te geven maar geen idee of dat werkt. Fijn dat dat helpt bij jullie, in ieder geval iets.

8 maanden geleden

Reactie op Celestej

Hier komt hij om 4 uur al, soms zelfs eerder soms later. Ik neem hem dan m ...
Ohnee, wat vroeg!! Jammer dat het niet genoeg helpt! Naar bed nemen heb ik nog nooit gedaan en dat wil ik ook echt niet, om hopelijk te voorkomen dat als hij ouder word al om 4u naast mijn bed staat en verwacht iedere ochtend bij papa en mama te mogen keten 🙃😅🤣 Ja ik ben het om een uur of half 6 echt wel zat dat heen en weer geloop, of gehuil, dat vooral, ik loop steeds minder heen en weer omdat ik denk, zoek het even uit 😅 Voorheen namelijk rond 6 wakker, dat was nog oke soort van

8 maanden geleden

Reactie op Lovely104

Hier hetzelfde! Ze is dan om 05.00 ook echt klaarwakker en kraait het hele ...
Jaa jammer is dat he! Ik hoop echt dat dit tijdelijk is en er niet in blijft hangen 😐

8 maanden geleden

Hier ook alleen maar herkenning. Ook al 8 weken steeds om 5uur klaarwakker. Gisteren was het opeens 6:30u en dat voelde echt als uitslapen! Hahaha 🥲 Vanochtend was het 6u dus hoop dat we nu een beetje bij de 5u vandaan gaan en het weer wat beter gaat worden….

8 maanden geleden

Reactie op Doenjaah

Ohnee, wat vroeg!! Jammer dat het niet genoeg helpt! Naar bed nemen heb i ...
Jaa, snap ik wel! Ik was er ook echt op tegen, maar ik neem hem ook echt pas mee als hij 1/1,5 uur loopt te huilen, dit ook doordat we best in een flatje wonen waar je alles hoort dus wil hem ook niet te lang laten huilen. Vaak begint het dan om 3 uur en ligt hij om half 5 naast me. Maar zoals vannacht heeft hij opeens van 10 tot 6 doorgeslapen 🥰

8 maanden geleden

Reactie op EefH

Hier ook alleen maar herkenning. Ook al 8 weken steeds om 5uur klaarwakker. ...
Wat heerlijk na zo'n lange tijd!!