27 Reacties

9 maanden geleden

Ik heb het idee dat het gewoon weer een fase is.. bij ons was het een aantal weken 5 uur en nu is het weer 6 uur, half 7, met gister zelfs een uitschieter naar half 8. En hem nooit wakker gemaakt, go with the flow! 馃槝

9 maanden geleden

Reactie op JAIS93

Ik heb het idee dat het gewoon weer een fase is.. bij ons was het een aanta ...
Oh super zeg!! Ja slapen doet slapen zeggen ze h茅.. en wakker maken gaat ook erg tegen m'n gevoel in altijd. Wat is het slaapritme voor de rest van de dag van jullie kleintje?

9 maanden geleden

Reactie op Rosanne31

Oh super zeg!! Ja slapen doet slapen zeggen ze h茅.. en wakker maken gaat ...
Wij houden 3 - 3 - 4 ritme aan en dat werkt heel goed hier! Dus de tijden wisselen, afhankelijk van hoelaat hij wakker wordt..

9 maanden geleden

Reactie op JAIS93

Wij houden 3 - 3 - 4 ritme aan en dat werkt heel goed hier! Dus de tijden ...
Super goede tip dit! Hier ga ik wat mee doen :)

9 maanden geleden

Reactie op Rosanne31

Oh wat fijn te horen!! Nou wij hebben het ruim een week geprobeerd en het w ...
Ja, het is soms echt een puzzel. Mijn dochtertje nooit wakker gemaakt dus vond het ook even lastig. Maar werpt wel vruchten af. Succes allemaal!!

9 maanden geleden

Hoe doe je het dan als ze om 09.00 niet willen slapen en pas om 10.00 in slaap vallen..

9 maanden geleden

Oh ellende, het blijft hier steeds tussen 5 en half6 wakker worden. Hoe doen andere kindjes dat.. wat zie ik over het hoofd? Rond half 6 fles Rond kwart voor 8 pap 9 uur naar bed. Slaapt van half uur tot bijna 2 uur Na wakker worden fruit. Rond half 1 brood en fles. 13 uur naar bed, slaapt dan rond de uur. Soms ook langer, soms ook korter. 16u nog wat eten fruit if groente Half 6 avondeten wat hij nog wil eten Half 7fles 7 uur naar bed