48 Reacties

3 jaar geleden

Ik had 6 dagen voor mijn nod een positieve test 😊 met de gewone blauwe verpakking van de action (niet de early)

3 jaar geleden

Deze zijn heel betrouwbaar. 😊 succes

3 jaar geleden

Nadeel van vroeg testen is dat je wel positief kan testen, je innesteling fout kan gaan en je alsnog ongesteld wordt. Dus stel: dan ben je eerst blij en dan krijg je een klap. Maar tegen action zijn wel betrouwbaar zo ver ik weet.

3 jaar geleden

Prima testen hoor

3 jaar geleden

Ik ben er op deze manier achtergekomen dat ik in verwachting ben, daarna clearblue gebruikt met dezelfde uitslag, dus ik zeg betrouwbaar!!

3 jaar geleden

4 dagen voor verwachtte menstruatie testen was bij mij te vroeg.. ik testte toen negatief en een week later positief. Ik zou voor je eigen gemoedsrust nog even wachten. Die van de Action zou ik persoonlijk niet vertrouwen maar aan de andere kant brengen ze het ook niet op de markt als het niet betrouwbaar is.

3 jaar geleden

Zeker, ik heb de vroege zwangerschap testen van de action gebruikt vanaf 4 dagen voor verwachte menstruatie en toen was er al een streep te zien. Elke ochtends opnieuw getest en ze liepen duidelijk op. Veel succes en ik hoop voor jou dat het raak mag zijn🤞

3 jaar geleden

Ik vind het goede testen. Ze blijven bij echt wit als het negatief is. Bijgevoegd een foto van de test van vanmorgenvroeg😊

3 jaar geleden

Ja hoor ik heb de action test early gebruikt 7 dagen voor nod🫣 ik weet het super super vroeg maar ik kreeg wel een schaduw streep en erna liepen ze wel rustig maar mooi op ☺️ nu 5w3d zwanger. 🍼

3 jaar geleden

Dank jullie wel! Ik ga zometeen maar even langs de Action :)

3 jaar geleden

Ik ben ook wel tevreden over de action testen. Ik zou nog wel even wachten met een CB, die schijnt meer hcg nodig te hebben dan die van de action. Ik had een negatieve CB en positieve van de action. 2 dagen later wel een positieve van CB

3 jaar geleden

Bij mij werken de Action testen ook prima. Direct al 2 dikke strepen na het plassen.

3 jaar geleden

Ik had met de early een negatieve test, 2 dagen voor mijn nod. Op mijn nod gewone test gedaan van de action en die was wel positief. Ik hoor vaker dat de early niet goed werkt en de normale van de action wel. Succes!

3 jaar geleden

Hier ook heel erg tevreden over de action testen. Bij mijn dochtertje niet gebruikt, dus was er best sceptisch over😳. Maar helemaal om

3 jaar geleden

Positieve ervaring! 2 dagen voor Nod 🙈

3 jaar geleden

Dit is mijn early 4 dagen voor NOD

3 jaar geleden

Hier ook gebruikt! 5 dagen voor NOD positief 😊

3 jaar geleden

Of je pos test hangt ook af van je luteale fase. Als je een kortere luteale fase hebt, valt je nod bijv al op 10dpo. Maar innesteling gebeurt gemiddeld rond dezelfde dpo dus dan kan het zijn dat op jouw nod (en zeker dagen voor je nod) nog niet genoeg hcg is aangemaakt om pos te testen. De een kan dus overtuigend positief testen en de ander nog helemaal niet. Afgezien daarvan zijn de testen op zichzelf best prima! Heb ze ook gebruikt en érg licht positief 2 dagen voor nod. 😊

3 jaar geleden

Ik heb ook 4 dagen voor NOD positief getest! Was toen ook op de vrijdagochtend en ik moest op de maandag ongesteld worden.

3 jaar geleden

Hier ook gebruikt!