16 Reacties

één maand geleden

Ik voel me een slechte moeder omdat we vandaag nog niet naar buiten zijn geweest en het is al 10:00

één maand geleden

Reactie op Mamapatricia

Ik voel me een slechte moeder omdat we vandaag nog niet naar buiten zijn ge ...
Het is nog vroeg, je hebt nog de hele dag om naar buiten te gaan🌸 wees niet te streng qua tijden

één maand geleden

Reactie op Mamapatricia

Haha hier ook nog niet, en niet alleen vandaag! 2 kids en werk in diensten, soms heb ik er de puf niet voor. Wel nu in de tuin aant rommelen nu het nog een beetje mooi weer is 💪

één maand geleden

Reactie op Mamapatricia

Wij zijn nooit voor 10 uur buiten 😂 sommige dagen komen we helemaal niet buiten. Zou ook niet weten waar ik elke dag heen zou moeten. Helemaal met vies weer niet 😂 en zonder moeder is lastig!

één maand geleden

Ik had vannacht meer geduld willen hebben en meer liefdevol willen zijn tegenover mijn dochtertje ipv chagrijnig dat ik niet weet wat er aan de hand is, haar niet kon troosten en in slaap kon helpen 🤷🏼‍♀️ Ongevraagde advies: herkenbaar dat je je zo vaak voelt. Voor mij was dit een teken om stap terug te nemen, minder en/of vrij van werk en echt rust terug vinden en wat voor jezelf te doen. Dit heeft hier enorm geholpen, dus als je die optie hebt… Ik moet mijzelf nog steeds herinneren om regelmatig moment voor mijzelf te pakken hoor, maar al die gevoelens zijn weg 🙂

één maand geleden

Reactie op Mom Of Stars

Wij zijn nooit voor 10 uur buiten 😂 sommige dagen komen we helemaal niet ...
Haha zo herkenbaar dit, ben ook nooit voor 10 uur buiten. Zo heerlijk thuis keutelen, nog ff in bed knuffelen en onze dochter slaapt momenteel uit tot 8.00/8.30, dus mama ook!

één maand geleden

Dat we gaan verhuizen en dus even 2 hele drukke maanden hebben waarin we ons meisje vaker wegbrengen omdat wij dingen moeten regelen...

één maand geleden

Bij vlagen voel ik me ook weleens een slechte moeder, omdat ik 26 weken zwanger ben en bijvoorbeeld mezelf moeilijk van de grond af krijg omdat die buik in de weg begint te zitten. Dus speel ik meer zittend op de bank met haar, ergens voelt dat zooo lui. En omdat ik te vaak met mn telefoon in mn hand zit, waarom is dat stomme ding zo verslavend!!

één maand geleden

Ik voel met regelmaat heel schuldig omdat ik haar geen stabiele familie kan bieden. Straks helemaal naar de andere kant van nl verhuis ( groningen-limburg) en ik zelf borderline heb. En het ergste van allemaal. Ik over 10/15 jaar moet gaan uitleggen dat haar oma helemaal niet mijn biologische moeder is. Mijn echte moeder woont hier 8km vandaan maar hebben we geen contact meer mee.

één maand geleden

Reactie op Mamapatricia

Wij zijn wel eens na het avondeten even naar buiten gegaan omdat we er de hele dag geen puf voor hadden. Maakt je echt geen slechte moeder. Binnenshuis kan je ook plezier hebben. 🥰

één maand geleden

Reactie op Mom Of Stars

Ik voel met regelmaat heel schuldig omdat ik haar geen stabiele familie kan ...
Dat je borderline hebt is niet iets waar je je schuldig om hoeft te voelen!

één maand geleden

Reactie op Mamapatricia

Als dit is waarom je jezelf een slechte moeder vindt denk ik dat je weinig hebt om druk om te maken. Dus geniet vooral van het moeder zijn en je kindje, want dit zijn echt geen issues waar je je druk om hoeft te maken lieve mama

één maand geleden

Ik volledig thuis blijf om voor m'n kindjes te zorgen maar daardoor wel veel in huishouden moet doen met ze erbij en ook vaak boodschappen met z'n allen

één maand geleden

Reactie op babynummero2

Ik volledig thuis blijf om voor m'n kindjes te zorgen maar daardoor wel vee ...
Ik werk 3 dagen, maar zal toch op de overige dagen ook het huishouden moeten doen en de boodschappen! Gewoon je kindjes erbij betrekken, onze kleine man vind het een feestje in de supermarkt en loopt met een stofdoek alle keukenkastjes te poetsen! Zo is het huishouden een stuk gezelliger!

één maand geleden

Reactie op JAIS93

Ik werk 3 dagen, maar zal toch op de overige dagen ook het huishouden moete ...
Jaaa zeker vinden ze heel leuk maar soms wil je ook gewoon even door en dan voel ik me schuldig dat ik stomme klusjes moet doen ipv leuk doen met hun😅

één maand geleden

Reactie op babynummero2

Jaaa zeker vinden ze heel leuk maar soms wil je ook gewoon even door en dan ...
Elke dag spik en span hoeft niet natuurlijk. Ik maak vaak 2 a 3 dagen pw smiddags echt vrij om iets leuks met haar te doen 😁 dan laat ik het huishouden lekker een dagje voor wat het is. Ligt er morgen ook nog wel 😘