15 Reacties

3 jaar geleden

Klinkt helaas wat laag 鈽癸笍 ik had 430 op 4+0weken. Maar misschien was je bevruchting later dan gedacht waardoor je misschien nog niet zo ver bent als je denkt?

3 jaar geleden

Volgens het hcg schema is het gewoon prima voor 4 weken?

3 jaar geleden

Reactie op ChickenANDnugget

Volgens het hcg schema is het gewoon prima voor 4 weken?
Ja die schema heb ik ook gezien maar toch beetje bang pf

3 jaar geleden

Reactie op Liesjekn

Klinkt helaas wat laag 鈽癸笍 ik had 430 op 4+0weken. Maar misschien was je bev ...
Ja ik weet dus niet goed hoe ze tellen ik weet perfect de dag van mijn ovulatie. Die was 1okt 2022 vandaag bloedtest en die is 132 in waarde hgc..

3 jaar geleden

Reactie op baby77777

Ja ik weet dus niet goed hoe ze tellen ik weet perfect de dag van mijn ovul ...
Als je een cyclus van 28 dagen hebt ben je idd 4+2. Heb je een langere cyclus dan kan je ook iets minder zijn.

3 jaar geleden

Reactie op ChickenANDnugget

Als je een cyclus van 28 dagen hebt ben je idd 4+2. Heb je een langere cycl ...
En dan kan je ook nog een late innesteling hebben gehad. Even afwachten dus 馃崁

3 jaar geleden

Reactie op Eefje205

En dan kan je ook nog een late innesteling hebben gehad. Even afwachten dus ...
Ik heb net gekeken in mijn app ik zou 31dagen cyclus hebben

3 jaar geleden

Reactie op Eefje205

En dan kan je ook nog een late innesteling hebben gehad. Even afwachten dus ...
馃檹馃檹

3 jaar geleden

Reactie op baby77777

Ik heb net gekeken in mijn app ik zou 31dagen cyclus hebben
Dan ben je nog iets minder ver. Pas 3+6. 4+2 is van een 28 daagde cyclus

3 jaar geleden

Volgens mijn huisarts was ik ongeveer 6 weken en mijn hcg was rond 786. Ze vond dat ook heel laag en ik moest een week later opnieuw gaan voor bloedtest. Maar volgens mijn app was ik juist 5 weken. Een week duurde precies een maand. En na een week opnieuw bloedtest gedaan en mijn hcg was naar 8191 gestegen. Dus op een week tijd kan veel dingens veranderen. Ik hoop dat dit ook zo zal zijn voor jou. Volgens tabel was mijn hcg ook goed maar huisarts wou toch extra controle doen. Ik heb een lange cyclus das was dus de reden.

3 jaar geleden

Reactie op MF9484

Volgens mijn huisarts was ik ongeveer 6 weken en mijn hcg was rond 786. Ze ...
Ik heb ook een cyclus van 31-32 dagen soms zelfs 35 morgen bloedtest ben heel benieuwd 馃槥馃檹馃崁

3 jaar geleden

Hoe weet je nu met 3 a 4 week al dat miskraam is... ? Dat weet je toch pas na 4 week ?

3 jaar geleden

Lieve mensen bedankt allemaal! Mijn hcg is van 130 naar 371 gestegen in 48 uur 馃檹

3 jaar geleden

Heey de mijne is 28 hcg 4+3 dus vrijdag mag ik opnieuw gaan hoop dat dir omhoog is gegaan

3 jaar geleden

Reactie op Anoniempje 123

Heey de mijne is 28 hcg 4+3 dus vrijdag mag ik opnieuw gaan hoop dat dir om ...
Ik begrijp wat je nu voelt! Proberen positief te blijven naar een uitslag vrijdag! 馃檹馃檹馃檹馃檹