5 Reacties
2 maanden geleden
Ik denk dat met deze leeftijd bandjes idd het meest vriendelijk zijn, pilletjes moet je nog niet willen denk ik hoor
2 maanden geleden
Jazeker! Al vanaf dat hij een maand of 8/9 is bijna iedere rit spugen (vooral de ritten in de ochtend). Inmiddels hebben we alles geprobeerd.. wij hebben een filmpje opstaan die beetje hoog zit op de hoofdsteun van de stoel. Als wij dat niet doen gaat hij namelijk "friemelen" met iets en naar beneden kijken. Ook geven wij geen melk meer in de ochtend en draagt hij bandjes. Sinds we deze combinatie doen is hij weer relaxed en niet meer gespuugd. (Durf deze combi nu dus ook niet los te laten馃槄)
2 maanden geleden
Onze dochter heeft in de afgelopen maand ook 2x gespuugd in de auto en dacht ook aan wagenziekte. De tweede keer zijn we na flinke tussendoortje gaan rijden dus dat gaan we in het vervolg niet meer doen en rustiger rijden (gebeurde steeds na bocht/afslag). Ik hoop op meer toeval en dat ze alsnog geen wagenziekte heeft. Je kunt online heleboel tips vinden: niet teveel eten voorafgaande rit, rijgedrag rustig, geen films op mobiel laten afspelen, soms verse hap lucht etc. Maar de ziekte zelf zou zich meestal pas tussen 2-3 jaar manifesteren (onze dochter is 15 mnd pas) dus ik blijf hoop hebben dat het niet is vooral 馃槄