7 Reacties

4 maanden geleden

Wat vervelend om te horen hoe je jezelf eronder voelt. Maar ik denk zo lang je kindje rustig is. Het prima is. Misschien observeert hij zijn kamertje? Zijn bedje? Nieuwe geuren misschien?

4 maanden geleden

Slaapt hij misschien niet met ogen open, en pas als hij diep slaapt zijn oogjes dichtvallen?

4 maanden geleden

Is het niet de overgang naar diepe slaap? Hier huilt ze savonds na 1-2u slapen ook standaard een minuut of 2. Als je er naar toe gaat lijkt ze dan nog te slapen en maak ik dr dan wakker zeg maar (en dan ist echt feest) dus ik laat haar gewoon en dan is t zo weer stil

4 maanden geleden

Hi! Ik reageer eigenlijk nooit op berichten maar nu wel omdat ik het herken en het totaal niet als een probleem zie haha. Ons zoontje ligt ook vaak eerst met ogen open en na 5 a 10 minuten valt ie in slaap. Lijkt mij heel normaal. Wij liggen ook niet direct te slapen toch? Denk dat ze hun ogen open houden tot ze dermate moe zijn dat ze dichtvallen? Ik zou me niet schuldig voelen in ieder geval 🥰 En soms huilt hij ook heel kort als ie in bed gelegd wordt, even soort tegenstribbel. Klinkt allemaal hartstikke normaal en ‘goed’

4 maanden geleden

Doet mijn zoontje ook, valt daarna juist in slaap en tussendoor ook wel eens ogen open, slaapt dan wel gewoon nog.

4 maanden geleden

Om dit soort dingen heb ik dus idd een babyfoon zonder camera! Zolang ze niet huilen, voelen ze zich comfortabel! 😘

4 maanden geleden

Ah bedankt voor jullie berichten! Inmiddels valt hij vrij snel in slaap nadat wij hem neerleggen… waarschijnlijk een kwestie van wennen geweest? Hij huilt zelfs niet eens meer en gaat nog even met zijn knuffel spelen en slaapt dan rustig in. Nogmaals dank voor reacties ❤️