8 Reacties

5 maanden geleden

Hier is nu hetzelfde aan de gang. Los van het feit dat hij altijd een lastige slaper is geweest, wordt hij nu vaker wakker in de nacht. Rond 23:00 geven wij dan een fles (4e fles van de dag). De keren dat hij daarna wakker wordt wiegen we hem momenteel maar in slaap… Super vermoeiend. Onze zoon wordt einde van de maand 1 jaar, dus mogelijk is de 12 maanden slaapregressie aan de gang… Misschien bij jouw zoon ook?

5 maanden geleden

Heel herkenbaar. Hier heeft hij nog sporadisch de hele.nacht doorgeslapen. Komt eigenlijk altijd 1x, laatste dagen weer minimaal 2x en vaak rond half 4/ 4 een uur bezig hem weer in slaap te krijgen. Ik geef nog borstvoeding dus leg hem vaak maar gewoon aan als wiegen geen effect lijmt te hebben

5 maanden geleden

Wellicht is de pick up put down methode iets voor je. Heeft ons erg geholpen toen we gestopt zijn met de speen. Meer informatie hierover kun je vinden op Google. Sterkte

5 maanden geleden

Hier gaan wij er niet gelijk heen als dit gebeurt. Hij word zo wakker als we naar hem toe gaan en denkt dan papa of mama we gaan spelen 😅 We kijken het eerst even 10 a 15 min aan. Pieperig huilen laten wij hem liggen, anders komt tie nooit meer in slaap als hij er dan uit word gehaald want dat is half slapen/ half huilen bij hem. Echt overstuur hard huilen word hij in zijn eigen bed gestoost, dus wij geven aai over z'n bol , zeggen lieve woordjes etc. Daarna gaan wij weer weg. Dan gaat hij meestal even heel hard huilen nog maar dit duurt vaak maar zo'n 2 minuten en dan slaapt hij weer. Vast niet hoe een ieder dit zou doen, maar voor ons werkt dit!

5 maanden geleden

Reactie op JuliaL

Hier gaan wij er niet gelijk heen als dit gebeurt. Hij word zo wakker als w ...
Dit hebben wij ook gedaan, werkte heel goed!

5 maanden geleden

Ik stop gewoon snel de speen erin en soms muziekje aan en dan gaat ze direct weer verder slapen

5 maanden geleden

Herkenbaar inderdaad sinds 2 weken. Hier rond 1 uur wakker en dan 2 tot 3 uur lang spelen of miepen. Tussen ons in slapen lukt niet, hij gaat dan alleen maar kruipen, klimmen en rollen idd. Zijn nu ook aan het kamperen dus dat is helemaal genieten 😅 Uit wanhoop gaan we uiteindelijk maar even in de auto zitten, wisseling van omgeving helpt wel. Gelukkig hebben de buren niks gehoord:)

5 maanden geleden

Heen en weer lopen met de speen erin en liedjes zingen. Verder slaapt ze bij ons in het ledikant naast ons bed (zijkant tegen ons bed aan open) en tussenin. Ze drinkt ook nog zo'n 4-10x op een nacht. Geef borstvoeding. Meestal helpt in slaap voeden. Zo niet loop ik dus met haar heen en weer. Maar ze heeft altijd lastig geslapen, vandaar ook dat er zo slapen. Ik kan geen 10x per nacht uit bed 🙈