34 Reacties

茅茅n maand geleden

Savonds na het eten onder de douche. 1 ouder doucht met haar, andere haalt haar op en droogt haar af. Zo kan de eerste ouder even zelf verder douchen. Dag erna meestal andersom. De andere doucht daarna. Lekker ritueeltje zo met zn drie毛n.

茅茅n maand geleden

Gewoon s'avonds als hij slaapt. Hij is er nog nooit wakker van geworden en ik vind het een heerlijk momentje voor mezelf.

茅茅n maand geleden

Noem me gek. Maar ik heb dus sinds kort een hondenbadje van de action gekocht. Als ik wil douchen, vul ik dat badje dus lekker vol met wat speelgoed en zet ik haar erin. Terwijl ik rustig mijn douch kan nemen. Wanneer ik klaar ben, douch ik haar. Mijn man werkt dus ook onregelmatig, en het was altijd een drama als ik wou douchen.

茅茅n maand geleden

Ik douche eigenlijk altijd 鈥榮 ochtends, manlief is dan al beneden met de kleine om te gaan ontbijten. Als ik later op de dag douche zet ik de kleine in z鈥檔 ledikantje met speelgoed (slaapzak en knuffel eruit om aan te geven dat hij niet hoeft te slapen). Als ik beide deuren open zet kan hij me net via een kiertje zien. Hij gaat dan vaak lekker zitten spelen 馃槉

20 dagen geleden

Ik douche altijd 's ochtends. De kleinste in haar ledikant met wat boekjes, de oudste (bijna 4) beneden met liedjes of een luisterboek aan. Gaat altijd prima.

14 dagen geleden

In de avond als hij slaapt.

14 dagen geleden

Ook 鈥榮 avonds als hij slaapt. Of als mijn man thuis is tussendoor

12 dagen geleden

Iedere ochtend. Meestal liggen ze nog op bed. Een enkele keer zitten ze beneden voor de televisie.

12 dagen geleden

Wij douchen om de dag met z'n 3. Savonds. Hebben een ruime douchecabine. Man en ik op douche krukjes en zij in haar badje.ik droog me vast af en pak haar daarna aan, of ze gaat op haar verschoonkussen in de wastafel. Werkt voor ons super en is heel gezellig. Ik kleed haar aan, man haalt haar fles. Mijn tip is vooral het badje die je in de douche zet. Ze vermaakt zich ook prima alleen in d'r badje, dan vouw ik bv de was.

12 dagen geleden

Als ik alleen ben, zet ik hem in z'n bedje met speelgoed. Kamer is naast de badkamer en dan beide deuren open. Dat houdt ie wel zo'n 15-20 minuten vol!

8 dagen geleden

Ik douche samen met haar en laat haar er dan langer onder staan/spelen tot ik klaar ben met aankleden. Als ze dat niet wil (zelden) droog k haar eerst af en dan kan ze boven rondlopen en spelen met wat speelgoed dat op haar kamer staat

3 uur geleden

Savonds zodra de kindjes in bed liggen, meestal rond 19.30