11 Reacties

5 maanden geleden

Zodra hij los loopt en dan ook echt buiten. Heb wel al schoenen klaar staan, zo leuk! Met de shoesme meter opmeten is wel fijn ook!

5 maanden geleden

Reactie op LoLo27

Zodra hij los loopt en dan ook echt buiten. Heb wel al schoenen klaar staan ...
Ben je dan niet bang dat hij de schoentjes dadelijk niet meer past als hij uiteindelijk los kan lopen?

5 maanden geleden

Thuis sowieso niet, gewoon lekker op de blote voetjes veel beter ook. Pas als het echt nodig gaat zijn voor buiten馃槉

5 maanden geleden

Zodra je kleine buiten gaat lopen zou ik pas echte schoentjes aan gaan schaffen. Het is super verleidelijk om eerder te doen maar totaal niet nodig en zonde van het geld. Mijn dochter trekt zich nog geeneens tot staan maar ben nu al hebberig op schoentjes. Heb alleen een paar lodger sloffen voor in de bakfiets en een paar mooie schoentjes voor als we naar een verjaardag gaan, maar dat is meer voor de sier 馃.

5 maanden geleden

Wij sinds gisteren, hij loopt graag aan de hand, los 1e voorzichtige stappen gezet. Wil hem buiten ook laten lopen (aan de hand) vandaar al schoentjes. Binnen altijd blote voeten

5 maanden geleden

Heb een paar weken terug schoenen gekocht. Onze dochter loopt ook nog niet los maar loopt graag aan de hand en loopt overal langs. Ook speelt ze het liefst de hele dag buiten dus ik vond het fijn om wat bescherming voor haar voetjes te hebben als ze over de tegels en trappetjes heen kruipt. Heb zomer schoentjes, laarsjes (want wonen op een boerderij) en nette schoentjes gekocht. Meeste via Vinted (dikke tip). Als ze niet zo veel buiten zou zijn zou ik het persoonlijk nog niet gedaan hebben. Binnen loopt ze op blote voeten of sokken met leren slofjes als blote voeten te koud zijn.

5 maanden geleden

Als ze los kan lopen en ook echt buiten gaat lopen gaan we schoenen kopen

5 maanden geleden

Ik ga het hier ook pas doen als ze echt gaat lopen. Nu alleen nog langs de meubels. Bij mij heeft ze eigenlijk altijd blote voeten en als we ergens heen gaan doe ik leuke sokjes aan. 馃槀 Buiten heeft ze ook altijd blote voeten als het terrein het toelaat.

5 maanden geleden

Ze adviseren eerst 3 weken goed los lopen, dan pas schoentjes. Onze dochter doet dat nu een poos en we hebben dus speciale eerste schoenen gekocht (hebben andere zool dan reguliere schoenen). En we laten haar alsnog het meest op blote voeten. Alleen als we buiten gaan wandelen waar bijv glas kan liggen krijgt ze de schoenen aan

5 maanden geleden

Ik heb sneakertjes gekocht en crocs, allebei heel licht vooral de crocs, hij loopt maandje los nu maar wilt ze niet aan is echt een drama dus voorlopig nog op blote voetjes 馃槄

5 maanden geleden

Loopschoenen zijn dan nog niet nodig. Lekker zoveel mogelijk op blote voeten laten lopen. Ik heb wel slofjes/schoenen met hele dunne zool voor straks, maar ik laat hem zowel binnen als in de tuin op blote voeten lopen