43 Reacties
3 maanden geleden
Tussen onze kids zit 16 maanden, de eerste liet lang op zich wachten (door PCOS), de tweede kwam onverwachts (snel).. aldus 7 maanden na de geboorte was ik zwanger. Het is zo leuk ze zo zien op te groeien, pittig weliswaar, maar we genieten! 🥰
3 maanden geleden
Hier zijn we rustig aan het huis aan het opknappen. Komend weekend gaan we onze slaapkamer overzetten. Als dat klaar is gaan we rustig aan onze oude kamer op orde maken om de kamer van onze zoon over te verhuizen. Heb nl HG gehad met de eerste zwangerschap, dus willen nu de boel al op orde hebben wanneer we voor een tweede gaan. Woonkamer en de gang moet ook nog het een en ander gebeuren. We denken eind dit jaar of begin volgend jaar weer een poging te gaan wagen😊
3 maanden geleden
Hier voorlopig nog niet, ik heb echt een hele heftige postpartum depressie gehad en voel me nu pas weer een beetje “mezelf” zoontje is 14 maanden. Totdat hij een jaar was heb ik gezegd er komt NOOIT meer een tweede, maar nu denk ik steeds vaker aan het idee van een broertje of zusje voor hem. Maar dit zal dan wel over een paar jaar pas zijn, denk ik. 🙈
3 maanden geleden
Vorig jaar bevallen in juni, en momenteel 37 weken zwanger van de tweede. Ze was tot 8 maanden een huilbaby, maar ondanks dat wou ik graag vroeg mama worden. Gelukkig heb ik een man die mij met alles helpt. Ook wordt zij steeds makkelijker met alles. Slapen deed ze vanaf het begin al hartstikke goed, dus dat verlichtte dat gehuil momenten elke keer.
2 maanden geleden
Mijn zoontje is ruim 14 maanden en ben nu weer 20 weken zwanger.
Vind het overigens wel heel pittig want ik werk nog veel en mn zoontje loopt ook nog niet en moet m dus altijd nog tillen.
Ik ben 41 als ik moet bevallen en voelde daarom wel een beetje de tijdsdruk voor een tweede. Als ik jonger was geweest had ik er wel voor gekozen om er wat meer tijd tussen te laten.
2 maanden geleden
Reactie op lndrn
Mijn zoontje is ruim 14 maanden en ben nu weer 20 weken zwanger.
Vind het ...
Leuk wij lopen precies gelijk, mijn dochter is 14,5 maand nu en ben ook 20 weken zwanger (morgen alweer 21 weken).
Ben ook wat ouder moeder geworden, zal nog net bevallen voor ik 38 word. Maar idd erg pittig met de klein dame erbij nu, ik blijf maar moe.
2 maanden geleden
Reactie op EsAaEn
Zit maar te wachten tot die ‘tweede trimester energie’ komt kijken… ☺️
Ik wacht daar ook nog steeds op, alhoewel ik nu duidelijke redenen aan kan wijzen waarom ik moe ben. Uren snachts wakker liggen van de hormonen, druk op het werk😅. Hopelijk in de vakantie dat ik wat energie terug ga vinden!🤞
2 maanden geleden
Reactie op Esje22
Ik wacht daar ook nog steeds op, alhoewel ik nu duidelijke redenen aan kan ...
Kon ik het maar plaatsen, ik lag zelfs op vakantie nog ‘s middags te pitten. Terwijl opa&oma ook mee waren, en ons kind goed slaapt en ik ook. Echt schiet mij maar lek, snap er niks van. Growing a human being I guess …
2 maanden geleden
Reactie op Firsttimemom23x
Ik zit hier nog met veel twijfels. Aanvankelijk wou ik rond 12 maanden begi ...
Dat is zeker waar! Hier zit precies 2 jaar tussen mijn kinderen, maar tussen 2 en 3 jaar zit best een groot verschil!
2 maanden geleden
Mijn man en ik zijn er van overtuigd dat we een tweede willen. Hij het liefste zsm… ik, ik moet me nog neerleggen bij het feit dat dan je wereld weer even zo klein word met nog minder vrijheid. Wij hebben alleen van mijn kant familie die zo nu en dan eens op past maar weet dat het met een tweede anders gaat worden. En weet ook dat ik nog erg behoefte heb aan een avondje uit oid. Daarintegen heb ik enorm veel zin weer zwanger te zijn en zo’n klein hummeltje bij me te hebben en denk ik ook des te sneller zijn we weer uit de luiers en meer vrijheid (mijn zoontje is momenteel 15 maanden) pfff wanneer weet je het nou eens zeker? Dat je er echt klaar voor bent
2 maanden geleden
Hier gaat t 21 maanden schelen (dochter 15 maanden en 12 weken zwanger). Vooral door m’n leeftijd (39) zijn we direct toen ze 1 was weer begonnen (en meteen raak! Wat n enorm geluk). Ik weet nog niet hoe k t voor me zie met n kleintje en een Newborn, maar daar gaat vast n weg in gevonden worden lijkt me. Scheelt dat onze dochter wat maandjes voorloopt, kan echt al rennen, haar eigen naam zeggen en zinnetjes van 2 woorden, dus hopelijk is ze dan ook al weer wat zelfstandiger als de nieuwe baby er is. En anders wordt t even aanpoten 😅🤷🏼♀️