10 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb zelf een winter puckababy waarbij je de handjes om kan slaan. Dan heb je automatisch wanten. Ik vind het zelf wel een fijn idee
2 jaar geleden
Ik heb echt letterlijk 5min geleden Boxpakjes besteld van Next op Zalando.nl met wantjes eraan! Bij ons is het nu ook 15/16 graden en dr handjes waren gister zó koud, en ik zag dus net in zo’n overzicht met wat te dragen met welke temperatuur wantjes en een mutsje erbij staan. Dus de muts ligt klaar voor zometeen en de rest is besteld!
2 jaar geleden
Koude handen zijn normaal aangezien daar dr doorbloeding nog niet optimaal is. Als de nek maar warm is.
2 jaar geleden
Is het raam dicht geen optie? Dat zou ik persoonlijk wel doen nu met een kleine op de kamer.
Hier ook de puckababy met omgeslagen wantjes maar dat was meer als tussenstap voor t afleren inbakeren haha inderdaad ook helemaal nat gesabbeld. Hier is het nog steeds 21 graden in de kamer.
En anders misschien verwarming aan zodat je rond de 18-20 graden uitkomt? Denk echt niet dat je dan wantjes nodig hebt hoor!
2 jaar geleden
Doorbloeding vd handjes is vaak nog niet goed bij kleintjes waardoor koude handjes heel normaal zijn. En zullen de wantjes niet veel uitmaken. Maar je kan t proberen.