34 Reacties

2 jaar geleden
Wij hebben obv goede reviews de Philips Avent Connected SCD923/26 gekozen. Hij zit nog dicht in de doos en dus niet in gebruik, want het is ons eerste kindje. Ik kan dus helaas nog niet zeggen of hij ook daadwerkelijk ook goed is 😄

2 jaar geleden
Wij hebben voor ons 1e kindje een Luvion Grand Elite 3 Connect,
Raadt deze niet aan!
Wij slapen toevallig beneden, ons dochtertje nu ook nog maar ze gaat straks als de baby er is boven slapen.
Afgelopen zomer heeft ze ook boven geslapen ivm verbouwing, maar hadden super slecht bereik met boven.. zo jammer!
Buiten ook maar kort bereik helaas!
Beneden bereik tussen onze slaapkamers gaat goed.. maar daar is ook alles mee gezegd!
Zonde want erg duur...

2 jaar geleden
Reactie op Wmom
Alecto dvm200 hebben wij, helder beeld, goed bereik, uitbreidbaar
Deze hebben wij ook sinds een halfjaar. Ook gekozen met de mogelijkheid dat hij uit te breiden is en er was een erg goeie aanbieden mee. Bevalt ons prima. Is wel onze 2e babyfoon.
Wij hebben hiervoor een Orretti V8 gehad, en na een paar weken ging de batterij van de ouderunit erg hard achteruit zo hard dat hij van volledig opgelaad na een paar minuten zonder stroom al uitschakelde omdat hij volledig leeg was. Uiteindelijk pakte hij de kabel ook niet meer en kon hij die niet meer aan. Ik heb deze nog geen 1,5 jaar gehad.

2 jaar geleden
Luvion Essential. Deze kun je uitbreiden en dus in totaal met 4 cameras gebruiken. Bovenop zit een knopje voor spaarstand, dit weten veel mensen niet. Dit wil zeggen dat het scherm zwart is als er geen geluid is en dus beeld geeft op het moment er wel geluid is.
Als je deze spaarstand niet gebruikt dan is hij inderdaad snel leeg, maar dat zijn heel veel babyfoons met camera.

2 jaar geleden
Geen tip helaas voor babyfoon met beeld, daar ben ik ook nog steeds naar op zoek. Buiten dat wil ik namelijk ook nog dat hij met camera’s uitgebreid kan worden en ook werkt via een app, zodat ik niet overal dat scherm mee naartoe moet nemen. En als het dan even kan ook niet 500,- kost zeg maar, de ideale optie heb ik nog niet gevonden helaas

2 jaar geleden
Ik heb al jaren de luvion essential en op de batterij duur na erg tevreden. Van de week de luvion babyfoon icon de luxe gekocht en vergeleken met die ik al heb maar vind hem niet goed.
Nu kwam mijn vriend met een idee om de batterij te vervangen van de luvion essential om te kijken of het werkt. Via ali express heeft hij een link gevonden en is in gesprek met diegene over de batterij. Fingers crossed of dit daadwerkelijk werkt 😂