6 Reacties

4 maanden geleden

Wij blijven nu nog even binnen, lekker spelen en alleen een luier aan. Vanmiddag na zijn slaapje gaan we naar mijn schoonzus, daar staat een groot zwembad, watertafel en nemen voor de zekerheid het kleine badje mee voor het geval het grote bad te koud is haha. Daarna gaan we lekker met zn allen bbqen.

4 maanden geleden

Reactie op Roosframboos

Wij blijven nu nog even binnen, lekker spelen en alleen een luier aan. Vanm ...
Onze dochter vanmorgen al om 5:15 wakker dus heb een lange vroege ochtend wandeling gemaakt. Nu ook thuis idd lekker spelen. Klinkt als een heerlijke dag van jullie, geniet ervan 😊

4 maanden geleden

Naar het Bosbad! 💦

4 maanden geleden

Reactie op Mamapatricia

Onze dochter vanmorgen al om 5:15 wakker dus heb een lange vroege ochtend w ...
5:15 minder prettige tijd, maar wat heerlijk lijkt me dat zo'n vroege ochtend wandeling😍 Je zou ook kunnen picknicken in de tuin. Op een kleed buiten met wat speelgoed van binnen spelen.

4 maanden geleden

Reactie op Roosframboos

5:15 minder prettige tijd, maar wat heerlijk lijkt me dat zo'n vroege ochte ...
Wij wonen in een appartement dus dan zitten we op ons balkon. Voor nu is daar voorlopig nog even volle zon, maar misschien dat we wel even een park opzoeken om zoiets te doen, wel lekker idd in het gras!

4 maanden geleden

Wij hebben heerlijk een klein badje en watertafel. Ik verhuis ook altijd de foammat naar buiten (onze tuin tegels zijn heet) en een groot kleed met allemaal speelgoed erop (haar strandbal is een grote hit).