12 Reacties

vorige maand

Hoi van een andere vermoeide moeder om 3u s nachts 🫠

vorige maand

Idd miss weer een slaapregressie.. hier ook iets moeizamer met slapen. Wat bij ons werkt, is echt consistent blijven met routines/slaaptijden, niet afwijken. En toch wel af en toe wat strenger zijn, ookal gaat ze staan en huilen, duidelijk maken papa en mama gaan ook slapen. Hier wat we doen als hij echt blijjft staan en blèren, is een zacht achtergrond muziekje aan doen. Dan gaat hij weer liggen vaak en proberen te slapen. Dit werkt bij ons beter dan steeds ernaar toe gaan en we halen ‘m bijvoorbeeld sowieso absoluut niet uit zn slaapkamer. ze wennen zo snel eraan en dan willen ze dat constant haha. Hopelijk snel weer vooorbij!! U got this

vorige maand

Ik zou wat experimenteren met lampjes en warmer of kouder aankleden. De regressies zijn wel een beetje voorbij, dus het is nu vaker ongemak. De ene persoon heeft het snel koud en de ander is moeilijk alleen. Ook knuffels kun je proberen en zeggen dat "jullie allemaal lekker samen gaan slapen" helpt tegen eenzaamheid. En wat de andere zeggen, consistent blijven en niet uit de kamer halen, want dan willen ze dat sowieso altijd 🤣 succes!

vorige maand

Reactie op MiekjeS88

Ik zou wat experimenteren met lampjes en warmer of kouder aankleden. De reg ...
Er is juist een slaapregressie bij 2 jaar! :)

vorige maand

Hier ook hoor. Al weer paar x tussen ons in gelegen

vorige maand

Yep heel herkenbaar 😵‍💫 een speentje, een flesje, tussenin liggen, knuffelen… het zijn allemaal tijdelijke oplossingen

vorige maand

Hier ook weer drama. Sliep net twee maanden door en zelfstandig in, nu weer drama met in slaap komen en weer uren wakker in de nacht. Geen tips, wel herkenning. Sterkte 😘
Jip.. de slaapregressie van 2 jaar. Wij zijn er gelukkig weer bijna doorheen na 5 helse weken. Voor mijn gevoel waren we pas net uit die van de 18 mnd. Die was hels hier.... I feel you!!

4 weken geleden

Heb je haar oren al eens laten controleren?😘 Als het hier weer gerommel is met slapen is het vaak oren gerelateerd.

4 weken geleden

Ja hier ook. Mijn zoontje sliep nog 2,5 uurtjes in de middag uit eindelijk ingekort na 2 uurtjes maar nog steeds kregen we hem niet eerder in bed als 21:00 met een hoop gekrijs. Vandaag heeft hij 1,5 uurtjes geslapen in de middag en 20:15we lag hij in bed te slapen nu nog door slapen maar denk dat wij het ergste van de slaapregessie al achter de rug hebben hij word in juni 2 En inderdaad ook even de oortjes na laten kijken

4 weken geleden

Oei hier begon ze ook net met doorslapen. Ze wordt nu soms ketend wakker snachts en of is om 5 uur AAN. 1,5 week nu. Benieuwd hoelang dit gaat duren 😭😴 ze wordt 2 juni 2

3 weken geleden

Ik word er soms ook moedeloos van. Avondprogramma duurt lang en dan ‘s nachts een uur klaar wakker of ze wordt om 5 uur wakker. Pfff. Was net klaar om voor een tweede te gaan.. maar kijk niet uit naar weer twee jaar weinig slaap