12 Reacties
4 maanden geleden
Hier hetzelfde! Mijn dochter is 13 maanden. Wij denken tandjes omdat het bijten en kwijlen ook weer terug is
4 maanden geleden
Hier al vanaf 6 weken minimaal 2 maar gemiddeld een keer of 5 wakker per nacht. Meestal zo weer in slaap door te knuffelen, borstvoeding of de speen. Maar nu steeds weer gillen en huilen. Heeft ze sowieso iedere paar weken wel een paar nachten last van. Tandjes, ziek, sprongetje, noem wat op. Maar nu is het al een paar weken raak. Af en toe een betere nacht maar meestal is het frut.
Enige wat vaak werkt is in slaap wandelen in de sling (draagdoek). En dan ook echt een uur lang, heen en weer over de overloop. Maar ze is ook regelmatig een paar uur wakker en valt dan, na wandelen, pas in slaap.
Helemaal klaar mee hahah. Klinkt echt hemels om 2x per nacht wakker te worden ipv 10x 🤭
4 maanden geleden
Jup, hier ook, misschien dat ze tegen het lopen aan zitten? Vannacht ging het al wel iets beter 🥹 (2x)
4 maanden geleden
Reactie op De Leukste
Hier hetzelfde! Mijn dochter is 13 maanden. Wij denken tandjes omdat het b ...
Ja dat denk ik eerlijk gezegd hier ook. Zag dat er 2 kiezen doorkwamen. Dat kan het verklaren.
4 maanden geleden
Reactie op EsAaEn
Die van ons gaat alleen gillen snachts als ze het koud heeft, check je z’n ...
Nee niet gedaan. Dat zou ik ook idd nog even kunnen doen. Er komen nu ook kiezen door zag ik dus dat kan het ook verklaren
4 maanden geleden
Reactie op Astriddddd
Jup, hier ook, misschien dat ze tegen het lopen aan zitten? Vannacht ging h ...
Ja hij zit wel tegen het lopen aan.
4 maanden geleden
Reactie op CeFamke
Hier al vanaf 6 weken minimaal 2 maar gemiddeld een keer of 5 wakker per na ...
Ja zo herkenbaar. Dit was bij ons ook het geval. Toen hij 1 jaar werd sliep hij opeens een paar nachten door. En nu is het helaas weer raak maar gelukkig niet meer om het uur wakker.