29 Reacties

7 dagen geleden

Ik vermoed dat wij dit jaar geen boom doen...de box is dan wel weg, maar inderdaad...het stukje 'nee' is nog niet helemaal geland haha. Hier ook alles van de salontafel. Dus dan maar een leuk stukje op de eettafel of zo. En wat leuke raamstickers of met de kleine een boodschap verven op het raam...

7 dagen geleden

En wat als je je dreumes z'n 'eigen' kerstboom geeft? Ze verkopen vilten op bol.com of Amazon. Leek mij wel erg leuk maar of het werkt...🤷🏻‍♀️

7 dagen geleden

Reactie op Daantje M

En wat als je je dreumes z'n 'eigen' kerstboom geeft? Ze verkopen vilten op ...
Oow ja!! Die heb ik ook al in huis. Cadeautje van oma haha. Te koop ook bij de action.

7 dagen geleden

Jazeker! Andsers zou ik er nooit 1 neer kunnen zetten (als mama en gastouder) ze kunnen het ook leren😇 Ik haal ook echt niks van tafel haha

7 dagen geleden

Ik hou zo van kerst en de gezelligheid met de kerstboom. Wij gaan dit jaar starten om elk jaar samen als gezin de boom te zetten en samen te versieren. Ze moeten er toch aan wennen en het zal idd veel neen , mag niet roepen zijn maar anders gaan ze het nooit leren denk ik dan? 🤭🙈🤞 Wie weet heb ik wel geluk en vind hij het juist heel leuk om er naar te kijken 😀 Mijn salontafel is ook al helemaal leeg en weinig decoratie. 😅

7 dagen geleden

Wij doen het wel! Onze salontafel en vensterbank staat ook nog gwn vol met spullen en plantjes. Hoewel ze t in t begin allemaal wilde hebben weet ze nu heel goed dat t niet voor haar is. Heeft denk k n maand geduurd.

7 dagen geleden

Reactie op marrie112

Wij doen het wel! Onze salontafel en vensterbank staat ook nog gwn vol met ...
Ja die van ons weet ook dat het niet voor haar is maar schijnbaar is het woord Nee bij haar “ga maar door “..🙃

7 dagen geleden

Reactie op Annouska

Ik hou zo van kerst en de gezelligheid met de kerstboom. Wij gaan dit jaar ...
Oh fijn deze herkenning …. Ja ik twijfel echt omdat ze zo ondeugend is en het woord Nee bij haar juist meer uitlokt 🤦‍♀️

7 dagen geleden

Reactie op BAMPatricia

Jazeker! Andsers zou ik er nooit 1 neer kunnen zetten (als mama en gastoude ...
Ja dacht misschien volgend jaar dan snappen ze iets meer … Ze pakt echt alles ook al zeg ik Nee op wat voor toon dan ook ..

7 dagen geleden

Reactie op Daantje M

En wat als je je dreumes z'n 'eigen' kerstboom geeft? Ze verkopen vilten op ...
Ja heel leuk idee maar met alles duurt dat 2 minuten en dan is het al niet meer interessant 😂

7 dagen geleden

Reactie op Ellen11

Ik vermoed dat wij dit jaar geen boom doen...de box is dan wel weg, maar in ...
Hihi ja lastig hè

7 dagen geleden

Reactie op Thamara80

Oh fijn deze herkenning …. Ja ik twijfel echt omdat ze zo ondeugend is en h ...
Heel herkenbaar hier. Juist daarom willen we hem toch zetten, zo zal hij het leren. En als hij savonds in zijn bedje zit kunnen wij wel lekker genieten van de kerstsfeer in huis 🥰🎄

7 dagen geleden

Reactie op Thamara80

Ja dacht misschien volgend jaar dan snappen ze iets meer … Ze pakt echt al ...
Hier ook haha zowel mijn zoontje als gastkindjes maar als ik alles blijf weghalen leren ze het ook niet (ik pas natuurlijk wel op met glas enz i.v.m veiligheid)

7 dagen geleden

Reactie op Annouska

Heel herkenbaar hier. Juist daarom willen we hem toch zetten, zo zal hij he ...
Ja dat is waar … nou ik ga het toch maar doen 🤪

6 dagen geleden

Ik zet denk ik een middelmaatje op onze eettafel, heel veel meer plek hebben we ook niet denk ik haha Je hebt ook hele leuke stoffen hangers voor aan de muur met een kerstboom afgebeeld en waar lichtjes inzitten, ook leuk!

6 dagen geleden

Ik heb nooit een kerstboom maar voor de rest staat bij mij alles op tafel en tvmeubel bijzettafel. Grote planten in huis ze weet dat ze er niet aan mag komen. Ik zou hem lekker neerzetten leren ze het gelijk. 😄

6 dagen geleden

Reactie op Np22

Ik heb nooit een kerstboom maar voor de rest staat bij mij alles op tafel e ...
Dan werkt bij jou het woordje Nee 😉… als ik nee zeg dan pakt ze het toch 😔

6 dagen geleden

Reactie op Thamara80

Dan werkt bij jou het woordje Nee 😉… als ik nee zeg dan pakt ze het toch � ...
Hier ook de eerste 1000x niet ben er al sinds 7 maanden dat ze kan kruipen mee bezig hahaha 😂😂😂

6 dagen geleden

Wij doen dat niet, ook al 2 jaar niet gehad met dochter. We wonen niet groot en 2 kindjes met leeftijdsverschil 20 maanden. Wij hebben een kast waar we (echte) kersttakken overheen hangen. We kiezen ook allemaal eigen kerstbal bij tuincentrum (traditie) en die komen dan in die takken (met ballen van voorgaande jaren). Best gezellig ook.

6 dagen geleden

Wij hebben bij de ikea een 'houten kerstboom' die je aan de muur kan hangen gekocht voor €15. Je kan daar ook dennentakken, kerstballen en lichtjes in hangen om wel het kerstboom gevoel in huis te krijgen, zonder alle bijkomende gevaren 🤭