29 Reacties

6 dagen geleden

Reactie op Np22

Ik heb nooit een kerstboom maar voor de rest staat bij mij alles op tafel e ...
Ja dat heb k hier ook. Alleen dingen die ik echt niet kapot wil hebben heb k elders gezet. Verder is r gwn leren afblijven

5 dagen geleden

Reactie op Np22

Hier ook de eerste 1000x niet ben er al sinds 7 maanden dat ze kan kruipen ...
Strijder 🙏

5 dagen geleden

Wij gaan wel eentje zetten, maar dan met plastic ballen en ornamenten. 🥰

3 dagen geleden

Wij doen geen boom. Heb teveel dure ballen/ornamenten om het uit te proberen. Ik ga echt huilen als deze in de loop der maand allemaal sneuvelen.. hoe klote ik t ook vind om geen boom te zetten. Ook hier is de salontafel leeg en hij snapt heel goed wat nee is als ik kijk… maar hij pakt het toch zodra ik me omdraai

3 dagen geleden

Reactie op lndrn

Wij doen geen boom. Heb teveel dure ballen/ornamenten om het uit te probere ...
Ik heb ook hele dure ballen /ornamenten die ik nog steeds prachtig vind .. en inderdaad ze weten wat nee betekend maar gaan toch door …🤨.. ben ook bang dat ze het verschil niet snapt tussen de ballen in de boom en ballenbak 😁

3 dagen geleden

Nee haha, ik heb bloemisten papieren dus ga een groot en mooi stuk maken! 😀

3 dagen geleden

Ik denk dat ik hem dit jaar op mijn werkkamer opzet. Staat die lekker als achtergrond op teams, maar hoef je idd niet de hele maand december politieagent in je woonkamer te spelen 😋. Nieuwe ballen kopen, heb ik geen zin in. Ben juist zo trots op mijn mooie Ornamentenboom (alles de afgelopen 3 jaar verzameld in de dagen na kerstmis ☺️)

één dag geleden

Mijn man wil heeeel graag een boom. Ik liever niet omdat ik dus ook echt geen zin heb om politie agent te spelen 😅 maarja we gaan zien hoe het gaat. Zitten er aan te denken om ook een klein (kunst) boompje te halen waar hij zelf mee kan spelen, zodat we als we hem weg plukken bij de grote boom we hem bij zijn eigen boom aan het spelen kunnen zetten😅

één dag geleden

Er komt hier zeker een kerstboom, dan niet met breekbare dingen dus dan is het ook niet erg mocht ze er wel in gaan plukken 😄