20 Reacties

3 jaar geleden

Hier wel zodat je savonds/snachts als je boven bent het gewoon lekker in een afgesloten ding kan doen en dan elke dag legen denk. Heb gewoon een simpele van de prenatal.

3 jaar geleden

Wij hadden bij de eerste een luier emmer maar we vonden het na verloop van tijd zo stinken… ondanks regelmatig alles er uit en schoonmaken.. we doen het nu gelijk in de container of eerst even in een pastic zakje de plasluiers bevalt ons beter 😃

3 jaar geleden

Ik zelf doe dat niet teminste by de eerste ook niet gedaan. Dit puur omdat de bak niet ver is buiten. We deden eht gewoon in boterhamzak of luierzak en dit butien de deur en gelijk weg

3 jaar geleden

Wij hebben er wel 1 aangeschaft, de We Too luieremmer. Hier kunnen ook gewone vuilniszakken in dus betaal je je niet scheel aan cassettes. Logische reden om er één aan te schaffen is als je op de eerste verdieping (of hoger) woont. Dan hoef je niet bij elke luier naar beneden om hem buiten weg te gooien. Andere reden is dat het vooral voor ‘s nachts handig is. Alhoewel er ook plastic poep zakjes bestaan met een geurtje eraan. Als je de luier daarin doet en op de overloop legt, kun je hem de volgende ochtend buiten weggooien

3 jaar geleden

Wij hebben niet eens een prullenbak 😂 Dus wij zijn ook niet van plan om een luieremmer aan te schaffen maar zakjes en gelijk in container of even om te hoek buiten bij de achterdeur en dan weggooien als we naar buiten gaan.

3 jaar geleden

Heb m op mijnlijstje gezet voor kadootjes. Handig en leuk als ik m krijg, maar niet iets wat ik als essentieel zie.

3 jaar geleden

Wij hebben een luieremmer van WeToo. Kan ik alleen maar aanraden! We hebben al bij veel vrienden en familie verschillende luieremmers gezien en komen elke keer tot de vaststelling hoe goed we de onze vinden (zeker op vlak van geur). - Geen geurhinder, ook niet als hij volledig vol zit. De enige keer dat je het eens durft ruiken is als je net doorgedraaid hebt, hij volledig vol zit en je er met je hoofd boven hangt 🙈 - Kan volledig uit elkaar gehaald worden om eens uit te kuisen. - Super gemakkelijk in het vervangen van de zakken - Eigenlijk nog geen negatieve punten gevonden. https://www.baby-dump.nl/product/verzorging/437/luierapparaten/47334/we-too-luieremmer/53919/we-too-luieremmer-white/122187/ Wij gebruiken de bijhorende zakken, maar je kan er gelijk welke vuilniszakken insteken. Onze dochter is nu 2 en wij gebruiken tot nu toe gemiddeld 2 zakken per week. https://www.baby-dump.nl/product/verzorging/437/luierapparaten/47334/we-too-luieremmer/53919/we-too-luieremmerzakken-3x15/161365/ Boven gebruiken we luierzakjes. Omdat we geen zin hadden om 2 luieremmers aan te kopen en er toch minder pampers nodig zijn 's nachts.

3 jaar geleden

Heb m op mijnlijstje gezet voor kadootjes. Handig en leuk als ik m krijg, m ...

3 jaar geleden

Wij hebben een tweede wee-too emmer gekocht. Die bevalt bij onze dochter nog steeds prima.

3 jaar geleden

Wij hebben speciale containers daarvoor en kunnen gratis zakken halen voor de luieremmer om de luiers in te doen dus hier wel gekozen voor een luieremmer. Wij hebben een korbell. Kunnen ook normale zakken in ondanks dat ze navulling verkopen. Is een smalle luieremmer 😊

3 jaar geleden

Wij hebben de We Too besteld.

3 jaar geleden

Wij hebben ook een luieremmer, ik twijfel zelfs of we een 2e gaan halen voor de andere slaapkamer. De navulling is niet goedkoop, maar vinden wij niet zo erg. Wij hebben de Tommee Tippee en vinden hem heel fijn.

3 jaar geleden

Wij hadden er bij de eerste een maar nu niet meer. Vonden het echt vies blijven ondanks dagelijks verschonen

3 jaar geleden

Reactie op First Mommy

Tip: action pedaalemmerzakjes (25 liter de zwarte) passen perfect.

3 jaar geleden

Reactie op First Mommy

En bij gebruik altijd weer met de opening naar boven terugzetten. Zo krijg je geen vieze luchtjes. Dus niet dicht zoals nu op je foto.

3 jaar geleden

Bij de eerste nooit gebruikt omdat we luier meteen weggooide in de container buiten.

3 jaar geleden

Reactie op Makeithappen

Wij hadden er bij de eerste een maar nu niet meer. Vonden het echt vies bli ...
Wij hebben m op de overloop. Zo toegankelijk vanaf beide kamers en vind het ook wat frisser dan op de kamers (al heb ik dat maanden gehad hoor, heb ik ineens bedacht, hormonen?).

3 jaar geleden

Nee miskoop; 0x gebruikt 🫢 of nouja misschien 1 ronde maar stonk dan wel vond ik. We doen de luiers in een luierzakje gewoon in de vuilnisbak en legen die iedere dag in de container. Nog nooit wat geroken!

3 jaar geleden

Ik heb een we too en gebruik vuilniszakken met lavendelgeur (paarse zakken o.a. te koop bij action en diverse supermarkten). Prima voor de plasluiers. Poepluiers doe ik buiten in container. Ga ik bij tweede weer doen :)

3 jaar geleden

Wij hebben geen containers in de tuin dus hier is de luieremmer juist ideaal.