49 Reacties
3 maanden geleden
Ballenbak is al half jaar een hit. Bumba boeken, 1,5 liter flessen inderdaad, en buiten ze zandbak en haar huisje
2 maanden geleden
Het keukentje is hier al heel lang een groot succes. Overal liggen pannen pollepels messen en bestek. Ze mept.er.ook mee los als ik kook.
Verder is alles wat herrie maakt leuk
(Loopauto met muziek, driewiel.fiets met toeter) en boekjes sinds een week
2 maanden geleden
Gewoon doen day keukentje! Mijn dochter is er gek op. Als ik aan het koken ben dan staat zij in haar keukentje te rommelen. En speelgoed in en uit de kastjes halen is ook favoriet
2 maanden geleden
Mijn man heeft deze gekocht voor zijn eerste verjaardag. Bleek helaas een dropshipper en het komt dus uit China. Geen keurmerken en gebruiksaanwijzing.. Hij mag er dus alleen onder toezicht mee spelen.
Maarja wel een vette hit! Eindeloos knopjes klikken en hij heeft inmiddels ook de draaiknoppen door. En ook het sleuteltje gaat niet lang meer duren....
2 maanden geleden
Hebben mensen ook tips voor speelgoed wat meer open ended is of bouwspeelgoed? Ik zie door de bomen het bos niet meer en wil graag iets wat ze nu leuk vindt (15 mnd) maar ook een tijd leuk blijft. Denk aan: bouwblokken (met magneet of zonder? Grimm's?), die magnatiles? Duplo? Smartmax? Mega bloks?
2 maanden geleden
Reactie op Lisa1007
Hebben mensen ook tips voor speelgoed wat meer open ended is of bouwspeelgo ...
Wij hebben duplo en mega blocks en zoontje vindt er helemaal niets aan. Hij is er echt nog te klein voor (is nu 15 maand). Het enige wat hier voorlopig een echte hit is, zijn auto’s en zijn keukentje
2 maanden geleden
Reactie op Lisa1007
Hebben mensen ook tips voor speelgoed wat meer open ended is of bouwspeelgo ...
Ballenbak is misschien ook leuk! Erin zitten, iets erin verstoppen, ballen eruit, er terug in, etc.