49 Reacties

3 maanden geleden

Onderzetters en pannen 😂

3 maanden geleden

Ballenbak is al half jaar een hit. Bumba boeken, 1,5 liter flessen inderdaad, en buiten ze zandbak en haar huisje

3 maanden geleden

Auto’tjes. Alle vormen en maten. Die van de HEMA ( in een zakje met een aantal kleinere autootjes en v-tech toet toet auto’s springen er wel echt uit. Verder boekjes en voormen stoof En buiten zijn zandbak en glijbaan ( en zwembadje als het heel warm is)

3 maanden geleden

Reactie op Suzie_o

Auto’tjes. Alle vormen en maten. Die van de HEMA ( in een zakje met een aan ...
Oh ja en verder nog de afstandsbediening en het scherm van de babyfoon, hij is inene zo groot dat ie hem van het kastje aftikt

3 maanden geleden

Een sleutel met een slot 😂🙈

3 maanden geleden

Kartonnen boekjes, Speelgoedauto’s Zoef zoef dieren

3 maanden geleden

Een stoffen bal Een opblaasbal Nog steeds de stapelbekers De loopbakfiets Boekjes Soms ook al de vormenstoof (maar hier is ook wel veel frustratie bij)

3 maanden geleden

Reactie op elinlag

Schoenlepel, hij gebruikt hem als een zwaard😂
Hier wordt die als hockeystick gebruikt 🤣

2 maanden geleden

Speel keukentje Zon speel piano Duplo Pop Lepeltje en bekertje

2 maanden geleden

z’n autootjes en verder alles wat verboden is en geen speelgoed is 🤣 maarja meneertje klimt overal op dus krijgt hoe dan ook te pakken.

2 maanden geleden

Het keukentje is hier al heel lang een groot succes. Overal liggen pannen pollepels messen en bestek. Ze mept.er.ook mee los als ik kook. Verder is alles wat herrie maakt leuk (Loopauto met muziek, driewiel.fiets met toeter) en boekjes sinds een week

2 maanden geleden

Smartmax diertjes doen het hier super goed

2 maanden geleden

En ook de autos trouwens

2 maanden geleden

Een bal! Mijn zoontje wordt helemaal wild als hij een bal ziet

2 maanden geleden

Reactie op Annabella2211

Een bal! Mijn zoontje wordt helemaal wild als hij een bal ziet
Hier is het eerste woordje BAL, hoor het de hele dag, heel enthousiast 😆

2 maanden geleden

Gewoon doen day keukentje! Mijn dochter is er gek op. Als ik aan het koken ben dan staat zij in haar keukentje te rommelen. En speelgoed in en uit de kastjes halen is ook favoriet

2 maanden geleden

Mijn man heeft deze gekocht voor zijn eerste verjaardag. Bleek helaas een dropshipper en het komt dus uit China. Geen keurmerken en gebruiksaanwijzing.. Hij mag er dus alleen onder toezicht mee spelen. Maarja wel een vette hit! Eindeloos knopjes klikken en hij heeft inmiddels ook de draaiknoppen door. En ook het sleuteltje gaat niet lang meer duren....

2 maanden geleden

Hebben mensen ook tips voor speelgoed wat meer open ended is of bouwspeelgoed? Ik zie door de bomen het bos niet meer en wil graag iets wat ze nu leuk vindt (15 mnd) maar ook een tijd leuk blijft. Denk aan: bouwblokken (met magneet of zonder? Grimm's?), die magnatiles? Duplo? Smartmax? Mega bloks?

2 maanden geleden

Reactie op Lisa1007

Hebben mensen ook tips voor speelgoed wat meer open ended is of bouwspeelgo ...
Wij hebben duplo en mega blocks en zoontje vindt er helemaal niets aan. Hij is er echt nog te klein voor (is nu 15 maand). Het enige wat hier voorlopig een echte hit is, zijn auto’s en zijn keukentje

2 maanden geleden

Reactie op Lisa1007

Hebben mensen ook tips voor speelgoed wat meer open ended is of bouwspeelgo ...
Ballenbak is misschien ook leuk! Erin zitten, iets erin verstoppen, ballen eruit, er terug in, etc.