36 Reacties
3 jaar geleden
Mam vind ik pers de beste maar je hebt bij avent ook de anti colic versie
3 jaar geleden
Reactie op Slechtste App Ooit
Mam vind ik pers de beste maar je hebt bij avent ook de anti colic versie
Ja dat zag ik ook ja... kan deze alleen niet meer ruilen. Komen ook nieuwe spenen las ik
3 jaar geleden
Reactie op Cha16
Hier ook philips avent. Dat is vgm ook anti colic :)
Dat is wel een aparte lijn van avent. Ik heb nu de goedkope versie zeg maar
3 jaar geleden
Hier ook de avent anti colic. En dat groene deel haal ik eruit tot er aanleiding voor is t te gebruiken.
Deze vorm fles en speen waren járen geleden de norm, nog voor difrax en dr brown uberhaupt op de maket kwamen. En die vond ik tot nog toe nog steeds het fijnst met flessen geven op t werk. 😇
En zo blijk ik nu, een mega 'creature of habit' haha, want daarom heb ik zelf ook voor deze gekozen. 😊
3 jaar geleden
Ik heb de MAM en dr Brown gekocht. Hoorde ik goede verhalen over. Zelf nog geen ervaring (is ons eerste kindje).
3 jaar geleden
Wij hadden bij de oudsten de gewone avent en altijd zeer tevreden over geweest.
3 jaar geleden
Mijn ervaring (ik werk als kraamverzorgende maar ook bij mijn eigen dochter) is dat de Avent fles veel te snel gaat waardoor de baby zich snel verslikt. Ik heb goede ervaringen met dr. Brown smalle hals
3 jaar geleden
Reactie op Daniëlle_94
Mijn ervaring (ik werk als kraamverzorgende maar ook bij mijn eigen dochter ...
Kan dat niet zijn dat de speen dan niet de juiste maat heeft? Wij hebben wel heel lang een kleinere speen gebruikt dan de leeftijd die aangegeven stond
3 jaar geleden
Ik vind de brede hals flessen van dokter brown heel fijn. Had eerst andere voor m'n dochter maar die wilde ze niet. Dus zou sowieso niet gelijk hele set van Iers aanschaffen, maar eerst kijken wat hij/zij pakt