42 Reacties

3 jaar geleden

Goedemorgen , ik koop mijn luiers gewoon bij de alberthijn van het merk pampers wel moet ik zeggen dat dit me eerste kindje word dus geen idee of deze de juiste zijn.

3 jaar geleden

In het begin altijd pampers in de aanbieding gekocht, en na n tijd AH eigen merk en die gebruik ik nog steeds. Zoontje is nu 2,5 en als hij 5x is doorgelekt is het veel 😊.

3 jaar geleden

Reactie op Linda97

Goedemorgen , ik koop mijn luiers gewoon bij de alberthijn van het merk pam ...
Dat snap ik, bij me dochter 10 jaar geleden ook begonnen met pampers maar op een gegeven moment wel overgestapt naar wat goedkoper hihi. Ook qwa voeding , toen haalde ik alles van Kruidvat merk. Maar hoor ook goede recenties over Etos

3 jaar geleden

Ik ben fan van de luiers van Kruidvat (de ‘normale’, niet die nieuwe groene verpakkingen)

3 jaar geleden

Ik vind deze erg goed ga voor me 2de ook halen nu even goed als pampers vind ik. Heb met deze beste ervaring

3 jaar geleden

In het begin altijd pampers in de aanbieding gekocht, en na n tijd AH eigen ...
Bij nr 2 ga ik meteen starten met de AH luiers en ook de voeding van AH eigen merk, idd voor de kosten 😊

3 jaar geleden

Wij gaan onze luiers halen in Duitsland. mijn zus heeft die bij allebei de kinderen gebruikt en zijn super goed!

3 jaar geleden

Wij gebruiken de luiers en voeding van de kruidvat.

3 jaar geleden

Etos babyabonnement

3 jaar geleden

Ik kreeg als tip dat de luiers van picnic erg goed zijn (zijn ook duits lijkt het), dus die ga ik sowieso proberen 😊 Verder is dit onze eerste dus ik denk dat het sowieso veel uittesten en passen wordt 🤣

3 jaar geleden

Maar net wat in de aanbieding is 😋 pampers premium protection blijft toch wel mijn favoriete

3 jaar geleden

Pampers premium protection! Wel altijd in de aanbieding kopen. Kijk nu al naar goede koopjes. Ben al aan het inslaan😁

3 jaar geleden

Wij gaan voor wasbare luiers, oa van elskbar en bare and boho😍

3 jaar geleden

Wij gebruiken wasbare luiers voor ons zoontje en gaan dit voor deze baby ook gebruiken. We hebben vooral luiers van Elskbar en nachtluiers van Anavy. Voor de baby hebben we verschillende merken newbornluiers gekocht via vinted. De enkele keer dat we wegwerp gebruiken hebben we kruidvat pure and soft.

3 jaar geleden

Het eerste jaar had ik Pampers Premium Protection. Op een gegeven moment bleef mijn zoontje niet meer droog 's nachts. Toen we over gingen naar Pampers Baby-Dry en de grootste maat, ging het weer goed. Van andere merken krijgt hij snel uitslag.

3 jaar geleden

Bij de eerste tm maat 4 pampers gebruikt. Wanneer die gingen lekken over op maat 4 van de jumbo huismerk. Maar is sowieso weer uitproberen ook in postuur en poep- en plasgewoonten van de tweede en gevoeligheid voor luieruitslag. Dus mijn advies: kleine verpakking kopen, uitproberen en dan pas grootverpakkingen of voordeelacties kopen.

3 jaar geleden

Ik bestel altijd online maandboxen van Pampers. Regelmatig zijn die ook in de aanbieding.

3 jaar geleden

Kruidvat luiers, hebben wij altijd gebruikt, dus gaan we weer doen. Ikzelf werk in de kinderopvang en ik moet zeggen dat ik die het prettigste vind werken. Pampers staat bij mij op gedeelde nmr 1 maar voor thuis gebruik zou ik dat zonde vinden van het geld, als Kruidvat ook volstaat.

3 jaar geleden

Bij newborn Kruidvat, prima luiers! Bij mijn zoontje van 1,5 Pampers want die plast wat meer en vind ik Kruidvat stinken 🫢

3 jaar geleden

Bij newborn kruidvat luiers want goedkoop en er gaan er veel doorheen de eerste weken. Daarna over gegaan op pampers want vond kruidvat op een bepaald moment gaan stinken als er urine in zat. En ze lekten vaker door. Ik koop pampers altijd in de aanbieding en check altijd www.luieraanbiedingen.net voor de goedkoopste aanbieder