3 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben van Zazu de pinguïn. Opzich werkt die prima bij mijn oudste dochter 6j. Maar zij is sowieso een goede luisteraar. Mijn zoon 4j is stronteigenwijs en komt gewoon met de lamp aan dat hij niet op groen en oranje gaat. Hij is met 2j9m naar een open bed gegaan en hij gaat gewoon naar beneden en ontbijten om 6 uur(zijn lampje staat op 7 uur groen). Bij hem werkt het dus totaal niet. Al blijven we heel consequent hem terug naar bed sturen. Hij is echt een ochtend jongen en gewoon vanaf 6 uur wakker en aan. Hij is daarintegen ook echt 's avonds afgedraaid en slaapt om 19:00.

2 maanden geleden

hier sinds kort begonnen. Bij slapen geeft hij blauw lichf en wakkertijd geel licht. Werkt hier wel goed tot nu

2 maanden geleden

Wij hebben dat wolkje, wat best goed werkt voor onze dochter (2j4m). Begonnen vanaf 2 jaar ong. Ik wilde perse een met rood licht ipv blauw en waar het lampje meteen naar groen kan ipv eerst oranje (kan lastig wachten zijn). We horen dr echt 's ochtends roepen is groen, soms is ze eerder wakker en huilt/roept ze maar dan lijkt het ook te helpen om te zeggen dat het lampje nog rood is. Ze slaapt nog wel in een ledikantje overigens.